Codecs mpeg 2 en 4 werken opeens niet meer

Willem-Dekker schreef op 13.04.2020 om 12:29 uur

Na diverse banden met succes te hebben gedigitaliseerd wordt er opeens aangegeven bij het voltooien van een film dat de codecs ontbreken en moeten worden ingevoerd. Dit gaat niet via de knop automatisch invoeren...

Ik gebruik Windows 10.

Wat moet ik doen? Ik heb het programma al teruggezet naar standaardwaarden en ook het hele programma verwijderd en opnieuw vanaf het schijfje geïnstalleerd, maar helaas, geen succes.

Reacties

Bol schreef op 13.04.2020 om 14:22 uur

Hallo Willem,

Welkom op het forum voor en door Magix gebruikers.

Start Video Easy eens op als administrator en probeer het dan nog eens.

Klik op de rechtermuis en kies voor "Als administrator uit voeren"

  • of

Succes,

Rob

 

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Willem-Dekker schreef op 14.04.2020 om 17:15 uur

Dankjewel Rob,

ik heb het geprobeerd maar helaas werkt het niet, ik ga verder zoeken....

Willem

Willem-Dekker schreef op 14.04.2020 om 17:32 uur

HET ONLINE ACTIVEREN VAN DE CODES MPEG2 EN mpeg4 WERKT NIET, IK KAN NU GEEN VIDEO PROJECT MEER OPENEN OM TE BEWERKEN,HELP

Bol schreef op 14.04.2020 om 17:51 uur

Hallo Willem,

Ik kan hiervandaan niet zeggen, waar er bij u fout is gegaan. Wat u zou kunnen doen is, om het programma eens zeer grondig te deinstalleren met: https://support.microsoft.com/nl-nl/help/17588/windows-fix-problems-that-block-programs-being-installed-or-removed en daarna weer opnieuw te installeren.

Als dit ook niet het gewenste resultaat oplevert, neem dan contact op met Magix Support https://support2.magix.com/customer/nl

Groet,

Rob

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Willem-Dekker schreef op 15.04.2020 om 13:05 uur

Beste Rob,

Dank voor je bericht.

Helaas nog geen resultaat.

Ik zal proberen contact op te nemen met Magix Support.

Groet,

Willem

Willem-Dekker schreef op 16.04.2020 om 11:38 uur

Beste Rob,

Ik heb geprobeerd contact op te nemen met Magix Support. Ik moet dan computergegevens opsturen via een tool.

Als ik die Tool wil downloaden werkt de Tool niet en ik zie geen mogelijkheid de gegevens allemaal in te vullen, dat is mij te technisch. Als je niets invult kom je niet verder. Ik zie geen telefoonnummers om contact op te nemen.

Groet,

Willem