Reacties

Voormalige gebruiker schreef op 04.11.2015 om 16:05 uur

Hallo Wil,

Ik gebruik de sneltoetsen Ctrl+Alt+I om een afbeelding op te halen vanuit een map. Kies de afbeelding en  klik op openen. Nu wordt deze op het scherm zichtbaar. Sleep deze naar het sjabloon en maak deze passend aan de achterzijde. zie afbeelding

Succes

Rob

.

Willytje65 schreef op 05.11.2015 om 15:23 uur

Het blijft altijd hetzelfde, ik kan het onderste vak ( voor de achterkant van de cd)  niet selecteren, om er een foto in te zetten, en als ik al eens een foto op het scherm selecteer, dan is het cd hoesje tot slechts enkele cm. verkleind en kan je er niets meer mee doen, ik begrijp het niet

Voormalige gebruiker schreef op 06.11.2015 om 14:40 uur

Hallo Wil,

Je heb deze vraag al eerder gesteld....zie http://www.magix.info/nl/cd-hoesje-met-magix-fotos-op-dvd-2013-printstudio.knowledge.1145231.html

Groet,

Rob

Willytje65 schreef op 07.11.2015 om 10:32 uur

Ik weet dat ik deze vraag al heb gesteld , maar na uren zoeken vindt ik het niet , ik weet iets niet of ik doe iets niet goed.

Ik ga dus via branden naar printstudio- krijg 3 mogelijkheden en kies voor:Cd hoesje +inlay - dan komt een dubbelcd cover,met voorkant en achterkant, In de voorkant staat er dan een menu entry, ik klik rechts - vervang bitmaps - en onmiddelijk opent er een venster, waarmeen ik zonder probleem een keuzefoto kan openen in hij staat dan ook in het voorste cd deel , de bovenkant dus, maar ik krijg op geen enkele manier een foto in het onderste deel (de achterkant dus)en vindt niet waar het probleem ligt.

Voormalige gebruiker schreef op 07.11.2015 om 15:19 uur

Hallo Willy,

Het klopt, wanneer je op de rechtermuisknop klikt, dat je op de bovenste gedeelte een afbeelding passend kan inladen. Dit is niet mogelijk voor het onderste gedeelte. U moet dan toch echt de methode volgen, die ik reeds heeft beschreven.

Succes,

Rob 

Voormalige gebruiker schreef op 07.11.2015 om 22:19 uur

Hallo Willy,

Ik heb Foto's op DVD 2013 niet, wel Fotostory 2014 (Foto's op dvd 2014). Ik heb dit programma op mijn computer geïnstalleerd.

1. Start Foto's op dvd 2013 op

2. klik op branden

3. klik op het printertje of de sneltoets C

4. Klik in de linkerbalk op de pijl of de sneltoets V

5. plaats de pijl op de lijn en klik op de linkermuisknop. (zie afbeelding)

6. klik op de rechtermuisknop

7. klik op vervang bitmaps (zie afbeelding)

8. kies een afbeelding naar keuze.

Succes,

Rob

Willytje65 schreef op 08.11.2015 om 07:53 uur

Dag Rob,

Het is eindelijk gelukt, links op de lijn van het vierkant klikken, dat miste ik, het ging nu direkt, wat ben ik blij , uren heb ik er naar gezocht, hartelijk dank hoor,

Willy