Reacties

mi-bo schreef op 02.02.2021 om 20:28 uur

@frits-v6831

Beste Frits,

Welkom op MAGIX Multimedia Forum

Via shop@magix.net kunt U de betalingen stop zetten.

Wel de benodigde bescheiden mee sturen

Blijf gezond

M.vr.gr

Michael

Bol schreef op 02.02.2021 om 21:01 uur

@frits-v6831

Hallo Frits,

Als dit een automatisch betaling is, dan kunt toch de terugboeking van uw bank gebruiken, of zie ik dat verkeerd?

Groet, Rob

Laatst gewijzigd door Bol op 02.02.2021, 21:06, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

frits-v6831 schreef op 03.02.2021 om 11:51 uur

1) ik zal het eens via het gegeven emailadres proberen en zien wat er nu gebeurt ( we blijven positief).

2) het is een creditcard actie en die draai je niet zonder reden terug. Je moet daarvoor ook zaken aanleveren. En dat is weer lastig als de tegenpartij enkel via het web portal communiceert als dat al gebeurt.

Dus nu heb ik weer een jaar om dit voor elkaar te krijgen op een soort jaarlijks terugkerend event

Frits

mi-bo schreef op 03.02.2021 om 12:59 uur

@frits-v6831

Beste Frits

Dank voor Uw Feedback.

Wij vernemen wel van U op het Forum, hoe het is afgelopen(het is correct als U voor 365 dagen heeft betaald directe opzegging geen optie is)

Blijf gezond.

M.vr.gr

Michael

 

Bol schreef op 03.02.2021 om 13:03 uur

@frits-v6831

Hallo Frits,

Het lijk mij ook voorlopig de juiste weg om een mailtje te sturen naar shop@magix.net.

Dit vond ik op het het internet (algemene voorwaarden) klik hier

Succes, Rob

Aanvulling op 03-02-2021 om 13:46uur.

Als u geen contract hebt afgesloten met Magix en u maakt wel gebruik van de 365dagen updateservice, dan hoeft u deze bij het verlopen van de updateservice niet meer te verlengen. Wel is het zo, nadat de updateservice is verlopen, u geen updates meer krijgt.

Laatst gewijzigd door Bol op 03.02.2021, 13:53, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

frits-v6831 schreef op 03.02.2021 om 14:31 uur

Het probleem is nog dat ik nu wil aangeven, dat ik het contract wat elk jaar stilzwijgend verlengd wordt, wil opzeggen. Ik wordt niet eens gevraagd voordat er geincasseerd wordt of het door moet gaan, en dat is normaal voor stilzwijgend verlengen. Maar nu probeer ik voor het 3e jaar dit stop te zetten en hier is geen procedure link of iets anders voor in het service center en raak ik hier wat gefrustreerd door. Makkelijke aankoop zeker, maar opzeggen is voor mij nog steeds onmogelijk gebleken. Heb de gegevens per email naar het opgegeven adres verstuurd en wacht daar even op. Overigens heb ik ook een ander produkt uit de Magix stal en daar krijg ik voor elke mogelijke update gewoon een keuze of ik het wil, prima. Nu wacht ik even de reactie af van je collega's op het opgegeven emailadres.

Bol schreef op 03.02.2021 om 14:41 uur

@frits-v6831

Hallo Frits,

Dit forum is voor en door Magix gebruikers, dat geheel losstaat van Magix Support. Wij als moderators c.q. forumleden zijn niet in dienst van Magix.

Als moderator en forumlid, vindt ik het zeker frustrerend, dat u uw abonnement op PC CHECK & TUNING niet kan stopzetten via een mailtje naar Magix. Maar goed ik hoop dat u nu wel respons krijgt.

Succes, Rob

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

frits-v6831 schreef op 03.02.2021 om 18:03 uur

UPDATE,

nu heb ik een bevestiging ontvangen van de contract beeindiging van de sales afdeling en ga deze inlijsten en goed bewaren. Hopelijk heb ik deze volgend jaar niet nodig. 😅. Blij, maar van de gekke dat er op 2 websites geen link of emailadres is te vinden om dit soort zaken te regelen terwijl je in de portals wel kunt verlengen, kopen etc. Iedereen bedankt voor de reacties.

Volhouden we zijn er nog niet vanaf (covid bedoel ik dan)

 

Bol schreef op 03.02.2021 om 18:21 uur

@frits-v6831

Hallo Frits,

Het doet mij deugd om uw antwoord te lezen, dat het u uiteindelijk toch is gelukt om de automatische betaling stop te zetten. Persoonlijk, vind ik dit ook een gemiste kans, dat wanneer er een automatische betaling is aangegaan Magix op geen enkele wijze beschrijft hoe deze automatisch betaling weer kan worden beëindigend. Misschien voor Magix om dit op te pakken en dit duidelijker te communiceren met hun gebruikers.

Groet, Rob

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

mi-bo schreef op 03.02.2021 om 18:25 uur

@frits-v6831

Beste Frits.

Dank voor Uw Feedback

Dit is een goed bericht dat het is gelukt via shop@magix.net ​​​​​​en U een bevestiging bericht heeft ontvangen van sales@magix.​​​​​​net.

Blijf gezond

M.vr.gr

Michael