Reacties

mi-bo schreef op 02.09.2019 om 12:52 uur

@RiVo

Beste MPLRien-Voets.

Welkom op MAGIX Multimedia Forum

U heeft de telefoon met de Pc verbonden, in verkenner zal U telefoon links ook staan.

open de telefoon zoek open dit en dan zal Camara MX tussen staan open dit en de opgenomen foto's kunt U hier vinden

Met vriendelijke groet

Michael

RiVo schreef op 02.09.2019 om 13:02 uur

Deze route ken ik, maar hier zie ik alleen camera en ook de foto's hiervan maar niet camera MX

mi-bo schreef op 02.09.2019 om 13:10 uur

@RiVo

Beste,

Dank voor Uw Feedback.

Heeft U wel MX camera geopend om Foto's te maken anders wordt het niet in de MX map gezet

Met vriendelijke groet

Michael

Wijziging aangebracht ivm toevoeging ander woord ( wordt ipv komt )

RiVo schreef op 02.09.2019 om 13:15 uur

Er staan 27 foto's op.

mi-bo schreef op 02.09.2019 om 13:31 uur

@RiVo

Beste,

vreemd, even 3 foto's gemaakt en stukje film en alles staat netjes onder Camera MX.

dit is voor de volgende stap opnieuw de App voor Camera MX installeren en dan kijken of het wel werkt.

Nu zal het niet werken, maar zijn de Foto's wel in de camera map op de telefoon te vinden

Met vriendelijke groet

Michael

 

RiVo schreef op 02.09.2019 om 13:53 uur

Ik kan de foto's wel op de telefoon vinden onder camera mx en in de gallery op de telefoon maar ga ik naar de PC met W10 dan vind ik ze nergens.

groet Rien

mi-bo schreef op 02.09.2019 om 14:02 uur

@RiVo

Beste,

wordt Uw telefoon dan wel erkend op de Pc,

nadat de stekker van de oplader van telefoon aangesloten is naar de Pc, dat wordt zodra U de telefoon aanzet( opend ) weer gegeven aan de rechterzijde( onderin met vraag wat wilt U doen ). daar moet U niets doen gewoon weg klikken. het activeren gaat vanuit de verkenner aan de linkerzijde, daar staat ook Uw Telefoon deze openen dan wordt weer gegeven hoeveel dat er gebruikt is met blauwe balk deze open klikken ,dan DCIM opzoeken, en dan ziet U de optie Camera MX wel

Sc6

Michael

RiVo schreef op 02.09.2019 om 14:14 uur

Alles werkt normaal, ik vind ook de foto's die zijn gemaakt met de interne android camera maar de MX wordt niet weergegeven.

mi-bo schreef op 02.09.2019 om 14:22 uur

@RiVo

Beste Rien,

dank voor Uw feedback.

Heeft U de App van Camera MX al opnieuw geïnstalleerd, en dan kijken wat het resultaat is na enkele shots

dan kijken of het wel bij openen van DCIM staat MX camera staat.

Met vriendelijke groet

Michael

RiVo schreef op 02.09.2019 om 14:37 uur

Ook geprobeerd, Michael, maar het geeft geen soelaas Ook geprobeerd met de interne camera en daarbij geen problemen.

mi-bo schreef op 02.09.2019 om 14:57 uur

@RiVo

Beste Rien,

Het probleem is misschien Type( merk ) Mobiel,

mijn ervaring is over 2 verschillende type's Samsung .( Galaxy & Note )

Ik kan niet schrijven of andere merken wel een probleem hebben,

het is een Free versie.

Misschien dat er lezers op het Forum zijn met een andere merk Mobiel, die U verder kunnen helpen, kan U verder geen goed advies ( geen Samsung probleem )

Sc6.

Met vriendelijke groet

Michael

 

Bol schreef op 02.09.2019 om 16:01 uur

Hallo Rien,

Mijn LG Bello telefoontoestel heb ik met een USB kabel aangesloten aan de PC. Deze wordt bij mij in "Apparaten en stations" weergegeven. Wanneer ik hierop klik, dan is mijn telefoon te benaderen, gelijk aan een harde schijf.

Succes,

Rob

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Bol schreef op 02.09.2019 om 16:14 uur

Hallo Rien,

Een aanvulling op het bovenstaand antwoord. De originele USB kabel, die 5 jaar geleden is meegeleverd met de Bello Telefoon, kon geen verbinding maken met mijn PC. Bij het gebruikmaking van de Samsung Tablet Tab A USB kabel kwam er wel een verbinding tot stand.

Conclusie: Bij geen verbinding tussen je PC en Telefoon, probeer dan eens een andere USB kabel.

Succes,

Rob

Laatst gewijzigd door Bol op 02.09.2019, 16:15, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

RiVo schreef op 02.09.2019 om 18:03 uur

Bedankt, Rob, maar ik heb normaal verbinding tussen mijn Wiko Pulp telefoon en mijn Acer PC en alles is zichtbaar behalve de MAGIX CameraMX.

Bol schreef op 02.09.2019 om 18:24 uur

Hallo Rien,

Ik heb tijdelijk Magix CameraMX app op mijn tablet geïnstalleerd. Hiermee een foto meegemaakt. en mijn tablet aangesloten, zoals ik reeds heb beschreven, aan mijn PC. Klik nu op de map "DCIM" en dan op de map "Camera MX".

Groet,

Rob

Laatst gewijzigd door Bol op 02.09.2019, 18:25, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

RiVo schreef op 02.09.2019 om 18:30 uur

Dat is nu juist het probleem, Camera MX is niet te zien in DCIM. Al deze wenken heb ik als gehad van Mi-Bo

Bol schreef op 02.09.2019 om 18:39 uur

Maak je exact de verbinding tussen je telefoon en de PC zoals ik heb beschreven?

Laatst gewijzigd door Bol op 02.09.2019, 18:39, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

RiVo schreef op 02.09.2019 om 18:51 uur

Ja en al een herinstallatie gedaan maar niets helpt. Ik heb nu een deel van de foto's binnen kunnen halen via gmail en als ik alles heb gebruik ik weer de android camera want dit geeft frustratie.

Maar bedankt voor het mee denken.

Bol schreef op 02.09.2019 om 22:19 uur

Hallo Rien,

Het is goed om te lezen, dat je een deel van je foto's via Gmail hebt kunnen binnenhalen. Maar, dat neemt niet weg, dat het zeer vreemd is, dat alle andere mappen wel zichtbaar zijn op jouw PC. Wat je had / zou kunnen doen, is om de foto's die in map Camera MX staan, te verplaatsen / kopiëren naar een map die bij jou wel zichtbaar is op jouw PC.

Groet,

Rob

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

mi-bo schreef op 03.09.2019 om 11:01 uur

@RiVo

Beste Rien.

Vandaag is er weer een update van Camera MX 3,5 MB.

Kan het niet zijn dat Camera MX wel op Uw telefoon staat maar dat er nog geen update is gedaan.

Met vriendelijke groet

Michael

RiVo schreef op 03.09.2019 om 11:45 uur

Zou mogelijk zijn, ik heb versie 4.7.198 en ik zie niet waar je de update kunt halen.

mi-bo schreef op 03.09.2019 om 11:54 uur

@RiVo

Beste Rien.

Dit komt bij mij automatisch binnen bij apps download.

Met vriendelijke groet.

Michael

 

Even nagekeken U heeft de laatste download versie.

Wijziging aangebracht i.v.m.meer info

Bol schreef op 03.09.2019 om 23:11 uur

Beste Rien,

Uw probleem heeft niets te maken nieuwe updates. In 2016 maakte ik veelvuldig gebruik van CameraMX. Zoals ik u al reeds in een eerder antwoord beschreef, kon ik de map CameraMX gewoon benaderen en de foto's uit deze map kopiëren naar mijn PC. Wat bij u het probleem zou kunnen zijn, daar moet ik het antwoord schuldig op blijven.

Ik wens u heel veel succes naar het zoeken van de juiste oplossing.

Rob

PS. hebt u mijn voorstel, die ik schreef op 02.09.2019 om 22:19 uur nog uitgeprobeerd.

Laatst gewijzigd door Bol op 03.09.2019, 23:35, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-