Ik heb CameraMX app op mijn android telefoon geïnstalleerd en wil nu de foto's exporteren naar mijn PC maar ik vind de foto's niet als ik mijn telefoon verbind met de PC. Hoe kan ik ze vinden?
nadat de stekker van de oplader van telefoon aangesloten is naar de Pc, dat wordt zodra U de telefoon aanzet( opend ) weer gegeven aan de rechterzijde( onderin met vraag wat wilt U doen ). daar moet U niets doen gewoon weg klikken. het activeren gaat vanuit de verkenner aan de linkerzijde, daar staat ook Uw Telefoon deze openen dan wordt weer gegeven hoeveel dat er gebruikt is met blauwe balk deze open klikken ,dan DCIM opzoeken, en dan ziet U de optie Camera MX wel
mijn ervaring is over 2 verschillende type's Samsung .( Galaxy & Note )
Ik kan niet schrijven of andere merken wel een probleem hebben,
het is een Free versie.
Misschien dat er lezers op het Forum zijn met een andere merk Mobiel, die U verder kunnen helpen, kan U verder geen goed advies ( geen Samsung probleem )
Mijn LG Bello telefoontoestel heb ik met een USB kabel aangesloten aan de PC. Deze wordt bij mij in "Apparaten en stations" weergegeven. Wanneer ik hierop klik, dan is mijn telefoon te benaderen, gelijk aan een harde schijf.
Een aanvulling op het bovenstaand antwoord. De originele USB kabel, die 5 jaar geleden is meegeleverd met de Bello Telefoon, kon geen verbinding maken met mijn PC. Bij het gebruikmaking van de Samsung Tablet Tab A USB kabel kwam er wel een verbinding tot stand.
Conclusie: Bij geen verbinding tussen je PC en Telefoon, probeer dan eens een andere USB kabel.
Ik heb tijdelijk Magix CameraMX app op mijn tablet geïnstalleerd. Hiermee een foto meegemaakt. en mijn tablet aangesloten, zoals ik reeds heb beschreven, aan mijn PC. Klik nu op de map "DCIM" en dan op de map "Camera MX".
Ja en al een herinstallatie gedaan maar niets helpt. Ik heb nu een deel van de foto's binnen kunnen halen via gmail en als ik alles heb gebruik ik weer de android camera want dit geeft frustratie.
Het is goed om te lezen, dat je een deel van je foto's via Gmail hebt kunnen binnenhalen. Maar, dat neemt niet weg, dat het zeer vreemd is, dat alle andere mappen wel zichtbaar zijn op jouw PC. Wat je had / zou kunnen doen, is om de foto's die in map Camera MX staan, te verplaatsen / kopiëren naar een map die bij jou wel zichtbaar is op jouw PC.
Uw probleem heeft niets te maken nieuwe updates. In 2016 maakte ik veelvuldig gebruik van CameraMX. Zoals ik u al reeds in een eerder antwoord beschreef, kon ik de map CameraMX gewoon benaderen en de foto's uit deze map kopiëren naar mijn PC. Wat bij u het probleem zou kunnen zijn, daar moet ik het antwoord schuldig op blijven.
Ik wens u heel veel succes naar het zoeken van de juiste oplossing.
Rob
PS. hebt u mijn voorstel, die ik schreef op 02.09.2019 om 22:19 uur nog uitgeprobeerd.