camera beelden met geluid zichtbaar maken

jan-schreuder schreef op 06.11.2020 om 16:42 uur

ik werk met windows 10

video de luxe premium 2021 , programma start , krijg keuze om een bestaand project te openen dit gaat ook goed ,kies import

ga naar map met video kies dan opname van een dag , dan gaat er iets fout ik krijg een rode mappen te zien zonder beelden , als ik dan een voorbeeld in de monitor wil zien krijg ik geen beeld wel geluid ..neem ik dezelfde map in de verkenner dan krijg film en geluid . programma al eens gewist en opnieuw geinstalleerd maar probleem blijft .wat doe ik fout ?

Reacties

mi-bo schreef op 06.11.2020 om 16:57 uur

@jan-schreuder

Beste Jan,

toets de Y toets in import/ export en zet bij de bovenste optie een vinkje ( hardware versnelling)

Als het goed is dan is het probleem opgelost

Sc6

M.vr.gr

Michael/Forum Moderator

mi-bo schreef op 06.11.2020 om 17:02 uur

@jan-schreuder

Beste Jan,

een aanvulling op mijn antwoord, kijk eens naar deze link, en download het via hulp online actualiseren, (Uw upgrade garantie moet niet zijn verlopen)

https://www.magix.info/nl/forum/28-10-2020-download-patch-van-33-mb-voor-magix-vdl-2021--1256744/

Sc6

Michael

Bol schreef op 06.11.2020 om 17:19 uur

Hallo Jan,

U moet juist geen het vinkje zetten bij hardware versnelling bij de weergave, indien mogelijk. Maar u moet deze juist weghalen. zie: https://www.magix.info/nl/forum/update-naar-20-0-1-65--1252294/

Succes, Jan

Laatst gewijzigd door Bol op 06.11.2020, 17:20, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

jan-schreuder schreef op 07.11.2020 om 12:19 uur

iedereen bedankt de tips werken beelden zijn zichtbaar.

mi-bo schreef op 07.11.2020 om 13:23 uur

@jan-schreuder

Beste Jan.

Dit is een positief bericht, dat hrt probleem is opgelost.

Veel montage plezier met het mooie MAGIX product.

M.vr.gr

Michael / Forum Moderator

Bol schreef op 07.11.2020 om 13:45 uur

Hallo Jan,

Het doet mij deugd om te lezen, dat uw probleem is opgelost. Maar nu blijft de vraag voor mij en vele andere forumleden of het vinkje nu juist wel of niet gezet moet worden bij hardware versnelling bij de weergave, indien mogelijk. Zou u hierop nog een duidelijk antwoord kunnen geven. Alvast bedankt.

Groet,
Rob
Moderator / Forumlid

Laatst gewijzigd door Bol op 07.11.2020, 14:09, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

jan-schreuder schreef op 07.11.2020 om 15:15 uur

Vinkje niet zetten , ik hebt tevens de installatie opnieuw doorlopen met de documentatie ernaast is dan zeer

Nuttig

Bol schreef op 07.11.2020 om 15:34 uur

Hallo Jan,

Bedankt 👍, voor het duidelijk aangeven, hoe u uw probleem hebt opgelost. Het is altijd zeer nuttig om de documentatie c.q. de gebruiksaanwijzing te raadplegen.

Fijn Weekend, Rob

Laatst gewijzigd door Bol op 07.11.2020, 15:35, in totaal 1 keer gewijzigd.

PC -1-

PC -2-