Reacties

mi-bo schreef op 07.02.2020 om 14:14 uur

@Peter-deKlerkWolters

Beste Peter.

De wonderen zijn de wereld nog niet uit.

Maar in principe is dit niet mogelijk wat U omschrijft met een MAGIX Usb-omzetter.

Het is wel mogelijk dat U in vervlogen jaren een bandje meerdere keren heeft gebruikt en op vakantie op locatie het opgenomen stukje heeft terug gespoeld en bekeken en daarna verder bent gaan met filmen dan is vanaf moment van stoppen met bekijken en het opstarten een stukje te zien wat vroeger is opgenomen (als alles achter elkaar wordt opgenomen zonder terug kijken heeft U dit probleem niet ).

Het digitaliseren is 1 op 1 wat afgespeeld wordt wordt gedigitaliseerd en direct na het stoppen op de tijdlijn gezet.

Als U na het digitaliseren van het bandje kan altijd nadat het is opgeslagen het altijd worden verwijderd maar dubbele opname is niet mogelijk (door elkaar heen)

Sc6

Met vriendelijke groet,

Michael

Peter-deKlerkWolters schreef op 07.02.2020 om 14:35 uur

Dank voor je reactie.

Ik deel de mening dat het in principe niet mogelijk is. Maar het feit dat het "in principe" is opent de mogelijkheid dat er meer aan de hand is. De opgenomen video is van een kennis. Op de bewuste videoband kan geen ander materiaal zitten dan dat er op staat.

Ik heb inmiddels de software verwijderd, alle oude bestanden verplaatst, de software opnieuw geïnstalleerd en de video opnieuw opgenomen. ...... met het zelfde resultaat. De opname begint dan met een stukje van een eerder opgenomen video om vervolgens later in de video nog eens terug te komen. Vandaar de vraag bestaat er een cache die geleegd kan worden.

De video staat nu weer op te nemen maar nu op een andere computer. Ben benieuwd wat het resultaat zal zijn.

Met vriendelijke groet
Peter

mi-bo schreef op 07.02.2020 om 14:40 uur

@Peter-deKlerkWolters

Beste Peter.

Dank voor Uw zeer uitgebreide Feedback.

We zullen met smart Uw reactie afwachten.

Een klein stukje is al voldoende om het te beoordelen

Sc6

Michael

mi-bo schreef op 07.02.2020 om 14:49 uur

@Peter-deKlerkWolters

Beste Peter.

Ik ben ervan uitgegaan dat U over MAGIX Red Uw Video (videobanden ).

Als u namelijk de videorecorder of analoge camera aanzet heeft U beeld wat opgenomen wordt 1 op 1 dat er aan het begin andere beelden te zien zijn kan betekenen dat het bandje niet vanaf het begin is opgenomen (over eerder opgenomen beelden).

En dat het later weer terug te zien is zou kunnen betekenen dat tijdens locatie bezoek eerder opgenomen beelden zijn bekeken en bij weer aanzetten van de camera wordt opstart punt aangenomen en is later dan einde op locatie opgenomen beelden, mits het een camera is met timecode (en het bandje zal ook niet voor opname zijn gezwart)

Sc6

Michael

Peter-deKlerkWolters schreef op 07.02.2020 om 18:46 uur

Over dat kleine stukje, dat heb ik ook uitgeprobeerd. Dat was goed. Dus de hele video opgenomen zonder bevredigend resultaat. Nu op een andere computer opgenomen en daarbij zijn geen rare dingen geconstateerd.

Mvg

Peter

mi-bo schreef op 07.02.2020 om 18:50 uur

@Peter-deKlerkWolters

Beste Peter.

Ja waarom de 1st machine wel een probleem en op de 2 de machine niet kan ik van hier niet vertellen.

Misschien de een 32 bits en de andere 64 Bits.

Maar zoals U het omschrijft kunt U gaan digitaliseren.

Sc6

Met vriendelijke groet,

Michael

Bol schreef op 07.02.2020 om 19:30 uur

Hallo Peter,

Het kan zijn, dat uw PC vervuild is geraakt. Schoon uw PC eens op met Glary utility free. Te downloaden vanaf https://www.glarysoft.com/glary-utilities/downloadupdate.php . Probeer het nu nog eens.

Succes,

Rob

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Louis-Zom schreef op 28.05.2020 om 20:15 uur

Hi,

Is er op het forum een oplossing voor dit probleem ? Ik heb precies het probleem als Peter beschrijft, heel vreemd.....

Wanneer ik mijn VHS beeld capture ( prima te zien via monitor scherm) en start met bewerken... zie ik schokkerige beelden EN oude eerder gedigitaliseerde beelden heel kort in de capture ? Heel vreemd en ik snap dus niet waar die vandaan komen, pc is netjes schoon ...... RUV is hierdoor onbruikbaar/werkbaar voor mij.

Ik heb vandaag ook een support verzoek gedaan.. maar mogelijk is er iemand op het forum die iets weet ?

Groet, Louis

mi-bo schreef op 28.05.2020 om 21:10 uur

@Louis-Zom

Beste Louis.

Welkom op MAGIX Multimedia Forum.

Als ik het goed heb gelezen is het probleem van Peter opgelost.(Via opname van een andere Pc).

Nu Uw probleem,weet U zeker dat de opname op de videoband de eerste en enige opname is/was.

Schokkende beelden is niet een direct probleem,na het digitaliseren en exporteren is de kracht van MAGIX dat het eind resultaat goed is.

Sc6.

Met vriendelijke groet,

Michael (Moderator )

Wijziging aangebracht i.v.m met meer informatie