BUG in Magix web Designer MX Premium versie 8.1.3.23521

arj_h schreef op 06.01.2013 om 21:29 uur

Ik heb de testversie van Webdisigner MX Premium gedownload om eerst even te testen voor aankoop.

Al heel snel ontdekte ik een BUG waardoor het programma vastloopt.

Vreemd genoeg is het niet mogelijk om support van Magix te krijgen omdat ik geen geregistreerd product heb. (wat ik overigens erg vreemd vind want iemand die de versie download is een potentiele klant die ze toch tevreden zouden willen hebben)

1) Selecteer de "3D Extrude Tool"

2) Normaal gesproken selecteer je nu een object waarbij deze bewerking wel mogelijk is maar als ik bij de gedownloade versie de linker muiskop indruk en ingedrukt houdt om een groter gebied te selecteren loopt de software vast en moet het programma worden afgesloten.

Ook als ik iets selecteer waar deze bewerking niet op mogelijk is zoals een stuk tekst loopt het programma soms vast maar geeft soms ook keurig een melding dat de bewerking niet mogelijk is

Zou iemand die een volledige versie heeft van MX premium V8 willen testen of die wel stabiel werkt ?

Reacties

magixagent schreef op 08.01.2013 om 22:47 uur

Beste, als U de test versie uitbreid naar 30 dagen krijgt u een registratie nummer en kunt u de support wel bereiken

succes.