Bromgeluid/YouTube filmpje niet afspeelbaar/snel foto's verplaatsen

foppegroen schreef op 04.01.2023 om 13:04 uur

sinds upgrade computer doet mijn geluid op easy video 6 vreemd , geluid bromt

was eerst niet zo , origneel ook niet , alleen in magix easy programma bij bewerken !

weet iemand wat het probleem is ?

Reacties

Bol schreef op 04.01.2023 om 13:14 uur

@foppegroen

Hallo Foppe,

.....Sinds upgrade computer doet mijn geluid op easy video 6 vreemd , geluid bromt was eerst niet zo.....

U hebt waarschijnlijk uw Computer geüpgraded van Windows 10 naar Windows 11. Als dat zo is, dan kan hier u probleem in zitten. Lees een deze topic: https://www.magix.info/nl/forum/achtergrondmuziek-wordt-slecht-geimporteerd--1307031/

Met vriendelijke groet,

Rob (forum moderator)

Laatst gewijzigd door Bol op 04.01.2023, 13:17, in totaal 2 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

foppegroen schreef op 04.01.2023 om 17:06 uur

Bedankt,

ik denk het ook maar nu is alles in de war

bij terugzetten blijven allemaal sporen zitten

nu kan ik het Magix programma weer niet downloaden !

computer maar weer even naar de deskundigen

word vervolgd

Bol schreef op 04.01.2023 om 17:19 uur

@foppegroen

Hallo Foppe,

Bedankt👍voor uw terug koppeling. Succes met het herstellen van uw computer. Ik verneem wel van u of de deskundige uw probleem kan/hebt opgelost.

Met vriendelijke groet,

Rob (forum moderator)

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

foppegroen schreef op 31.08.2023 om 19:52 uur

Goedeavond bol ,

Ik probeer van youtube 4 k film tussen mijn eigen 4 k film te zetten

Echter geeft mijn magix video easy 6 aan dat dit niet kan wegens auteursrecht

Kan ik dit omzeilen in magix ??

Zodat ik het er toch tussen kan zetten ?

Hoor graag

 

Mvg

FGROEN

Bol schreef op 31.08.2023 om 20:02 uur

@foppegroen

Hallo Foppe,

Het zal niet Video Easy 6 zijn, maar YouTube zelf die aangeeft dat het niet kan wegens auteursrechten. Of u dit kan omzeilen, zou ik niet kunnen zeggen.

Met vriendelijke groet,

ROB (forum moderator)

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

foppegroen schreef op 31.08.2023 om 20:06 uur

Volgens mij niet ,?!

Het filmpje staat op mijn pc in 4k

En is prima afspeelbaar.

Echter bij invoegen magix lukt het niet

Als ik op detail druk komt tevoorschijn

No media decoder found ???

Bol schreef op 31.08.2023 om 22:31 uur

@foppegroen

Hallo Foppe,

Bedankt👍 voor het toe mailen van het YouTube filmpje. In uw geval gaat het niet om auteursrechten maar om de gebruikte VP09 codec die niet door Magix programma's wordt ondersteund. U kunt uw YouTube filmpje converteren met bv. https://handbrake.fr/ (freeware) naar AVC1 codec. Daarna kunt u het YouTube filmpje op de tijdlijn van Magix Video Easy 6.0 zetten en bewerken.

Met vriendelijke groet,

Rob (forum moderator)

PS. ik zal u via WeTransfer het geconverteerde YouTube filmpje aan u terugmailen.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

foppegroen schreef op 31.08.2023 om 22:33 uur

Top Rob ,

Ik ga het proberen

Alvast bedankt

Mvg

foppegroen schreef op 01.09.2023 om 20:05 uur

Hallo Bol

Hartelijk dank voor uw hulp

Filmpje is nuprima nvoegbaar !

Nog een vraag

U bent nog niet van mij af 😅

Hoe kan ik fotos snel over de tijdbalk heen scrollen

Ik heb ruim 600 objecten staan

Het duurt nu bijn 10 minuten als ik de foto op de juiste plasta heb ??

Ik hoor graag

Bol schreef op 02.09.2023 om 11:04 uur

@foppegroen

Hallo Foppe,

Het doet mij deugd om te lezen, nadat u het YouTubefilmpje heeft geconverteerd met Handbrake het probleem was opgelost. Bedankt👍 voor deze terugkoppeling 

Nu uw probleem om snel foto's van de ene plaats naar een andere plaats op te tijdlijn te verplaatsen.

Probeer eens het volgende:

  • selecteer de foto(s) die u wilt verplaatsen
  • klik op Ctrl+X (knippen)
  • om snel te manoeuvreren kunt u zowel het muiswieltje gebruiken als de volgende toetsen, te weten de: page up, page down, pijltje links of rechts 
  • zet de afspeelmarker op de plaats waar u de foto(s) wilt toe voegen
  • klik op Ctrl+V (plakken)

Succes,

Rob (forum moderator)

Laatst gewijzigd door Bol op 02.09.2023, 18:54, in totaal 2 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

foppegroen schreef op 03.09.2023 om 09:12 uur

Wederom bedankt Rob

Dit gaat veel sneller !

Het systeem plakt ze er zo tussen Top !

Nogmaals bedankt voor al deze gouden tips ,en hulp 👌👍

 

Bol schreef op 03.09.2023 om 10:34 uur

@foppegroen

Hallo Foppe,

Met alle plezier heb ik u geholpen. Succes met het samenstellen van uw vakantiefilm.

Met vriendelijke groet,

Rob (forum moderator)

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-