Het zal niet Video Easy 6 zijn, maar YouTube zelf die aangeeft dat het niet kan wegens auteursrechten. Of u dit kan omzeilen, zou ik niet kunnen zeggen.
Bedankt👍 voor het toe mailen van het YouTube filmpje. In uw geval gaat het niet om auteursrechten maar om de gebruikte VP09 codec die niet door Magix programma's wordt ondersteund. U kunt uw YouTube filmpje converteren met bv. https://handbrake.fr/ (freeware) naar AVC1 codec. Daarna kunt u het YouTube filmpje op de tijdlijn van Magix Video Easy 6.0 zetten en bewerken.
Met vriendelijke groet,
Rob (forum moderator)
PS. ik zal u via WeTransfer het geconverteerde YouTube filmpje aan u terugmailen.
Het doet mij deugd om te lezen, nadat u het YouTubefilmpje heeft geconverteerd met Handbrake het probleem was opgelost. Bedankt👍 voor deze terugkoppeling
Nu uw probleem om snel foto's van de ene plaats naar een andere plaats op te tijdlijn te verplaatsen.
Probeer eens het volgende:
selecteer de foto(s) die u wilt verplaatsen
klik op Ctrl+X (knippen)
om snel te manoeuvreren kunt u zowel het muiswieltje gebruiken als de volgende toetsen, te weten de: page up, page down, pijltje links of rechts
zet de afspeelmarker op de plaats waar u de foto(s) wilt toe voegen