branden wordt afgebroken

han-gertenbach schreef op 22.12.2021 om 11:19 uur

De aangedragen suggesties heb ik gevolgd, maar het branden lukt nog steeds niet.. Disk images was al leeg, het genoemde ini bestand kan ik niet vinden en de beide vinkjes bij bestandsnaamextensies en verborgen items staan ook aan. Het enige dat ik niet kan proberen is de patch. Waar kan ik de patch vinden voor VDL 2022 Premium?

Reacties

mi-bo schreef op 22.12.2021 om 12:38 uur

@han-gertenbach

Beste Han.

Van wie U de suggesties heeft aan gedragen gekregen is niet te zien in Uw antwoord.

Via hulp online actualiseren kunt U de laatste Patch binnen halen als Uw update service niet is verlopen.

Sc6

Blijf gezond fijne feestdagen in vooruitzicht en een Covid-19 (omikron)vrij 2022 .

M.vr.gr

Michael

Bol schreef op 22.12.2021 om 12:56 uur

@han-gertenbach

Hallo Han,

Doe het volgende om INI bestand te zien.

Succes, Rob
Forum Moderator en Magix gebruiker vanaf 2005

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Bol schreef op 22.12.2021 om 13:03 uur

@han-gertenbach

Hallo Han,

Nog een aanvulling op mijn bovenstaand antwoord. Als bij u het INI bestand niet meer aanwezig is, dan adviseer ik u om VDL 2022 geheel opnieuw te installeren. Zie hiervoor deze link: Video deluxe opnieuw installeren

Succes, Rob
Forum Moderator en Magix gebruiker vanaf 2005

Laatst gewijzigd door Bol op 22.12.2021, 13:04, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Bol schreef op 22.12.2021 om 13:24 uur

@han-gertenbach

Hallo Han,

Nog even dit. U hoeft geen andere topic aan te maken voor hetzelfde probleem, u kunt beter een respons geven op uw eerder aangemaakte topic. Op deze manier houden wij dit forum overzichtelijk en leesbaar. Zie: Uw eerder aangemaakte topic

Alvast bedankt voor u medewerking.

Met vriendelijk groet, Rob
Forum Moderator en Magix gebruiker vanaf 2005

Diverse keren de tekst aangepast

Laatst gewijzigd door Bol op 22.12.2021, 23:13, in totaal 2 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

han-gertenbach schreef op 07.01.2022 om 10:33 uur

Hallo Rob,

 

Bedankt voor jouw ondersteuning. Uiteindelijk werd het probleem simpelweg opgelost door het vervangen van de brander en het kabeltje tussen de brander en het moederbord. Vooral de laatste bleek de boosdoener te zijn.

Het enige probleempje dat ik nu nog heb, is, dat ik de laatste patch voor Magix VDL premium 2022 nergens kan vinden. Zou je me daar nog even mee willen helpen? Alvast bedankt Han.

 

 

Bol schreef op 07.01.2022 om 11:10 uur

@han-gertenbach

Hallo Han,

....Uiteindelijk werd het probleem simpelweg opgelost door het vervangen van de brander en het kabeltje tussen de brander en het moederbord.....

Het doet mij deugd om te lezen, dat u probleem is opgelost door het kapotte kabeltje te vervangen voor een nieuw kabeltje. De oplossing is heel simpel, als je het weet wat het echte probleem is.

Als uw updateservice nog niet is verlopen, dan kunt VDL 2022 updaten door te gaan naar: Hulp / online actualiseren.

Met vriendelijke groet, Rob

PS. zie mijn signatuur😉

Laatst gewijzigd door Bol op 07.01.2022, 11:14, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

mi-bo schreef op 07.01.2022 om 12:44 uur

@han-gertenbach

Beste Han.

Dit is een positief bericht, dat het geen MAGIX probleem was maar een defecte brander.

Dank U wel , dat U dit op het Forum heeft gezet

Veel montage plezier met het mooie MAGIX product MVDL.

Sc6

Blijf gezond en Covid-19 (omikron, flurona)vrij 2022.

M.vr.gr

Michael

Bol schreef op 07.01.2022 om 12:50 uur

@han-gertenbach

Hallo Han,

Voor zover ik uw antwoord hebt gelezen, was het kabeltje defect en niet uw brander.

Fijn weekend, Rob

PS. Correctie op mijn gegeven antwoord. U hebt beide vervangen. Het kabeltje en de brander.

Laatst gewijzigd door Bol op 07.01.2022, 13:48, in totaal 2 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-