Reacties

Bol schreef op 01.03.2024 om 13:19 uur

hallo @Pabmeterik,

Welkom op het forum voor en door Magix gebruikers. 
Op dit forum helpen forumleden elkaar, maar het staat los van Magix Support.

U kunt uw MVP projectbestand via het brandprogramma niet over meerdere Dvd's te verdelen. Op een een standaard DVD+r 4,7GB kunt u een film van ca. 90min branden en op een DVD+r DL 8,5 GB ca.180min.

Als uw filmduur net iets te lang is, dan zou u de Bitrate iets kunnen verlagen (zelf ga ik nooit lager dan 5200)

Zie eens deze link: DVD branden zonder verspilling van DVD's (magix.info)

Met vriendelijke groet,

Rob
forum moderator

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Pabmeterik schreef op 01.03.2024 om 16:01 uur

Hoi Rob.

Dank je voor de reactie. Ik gebruik Magix al bijna 15 jaar.. maar alleen hobby...dus af en toe start ik het op om weer een film samen te stellen.

Deze film is echt een lange daarom. Ik ga hem als delen maken net zo handig.

Toch bedankt

Groet PAB

 

Bol schreef op 01.03.2024 om 16:16 uur

@Pabmeterik

Hallo PAB,

Bedankt👍 voor uw terugkoppeling.

U kunt inderdaad uw MVP projectbestand opdelen in meerdere filmpjes van ca. 90 min. en deze dan op een DVD+R 4,7 GB branden.

Succes,

Rob
forum moderator

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-