Reacties

mi-bo schreef op 04.10.2016 om 14:57 uur

Hallo Marijke,

met welk programma werkt je en welke extensie gebruikt je

gr

Michael

marijke-l46 schreef op 04.10.2016 om 14:59 uur

Hallo Michael,

Video de luxe Premium.

Wat bedoel je met extensie? Sorry

mi-bo schreef op 04.10.2016 om 15:02 uur

Hallo Marijke, 

welke versie van vdl Prem gebruik je,\

wat ik met extensie bedoel is het mpeg 2 of mpeg 4.

is het een nieuw geinstalleerd product kijk eens naar deze link

http://www.magix.info/nl/functies-werken-niet-goed-of-helemaal-niet.online-training.1170496.html

gr

Michael

mi-bo schreef op 04.10.2016 om 16:19 uur

Ik zie dat het nog steeds niet gaat lukken, welke MAGIX vdl Prem gebruikt je

gr

Michael

Voormalige gebruiker schreef op 04.10.2016 om 18:39 uur

Hallo Marijke,

Ik heb een vraagje: " krijgt u een foutmelding of dat de brander niet wordt gevonden?"

Onder welke windows versie werkt u?

U schrijft dat u werk met Video deluxe premium, kunt u het versienummer aangeven bv. vdl 2015.

Nog een andere vraag, als u het project afspeelt op op de tijdlijn, speelt uw project dan in het preview scherm af?

Groet,

Rob

marijke-l46 schreef op 04.10.2016 om 18:51 uur

Hallo Rob,

Nee ik krijg geen foutmelding, wij werken onder windows 10 64 bit.

Versienummer kan ik niet vinden maar het is het nieuwe programma Video de luxe Premium pas aangeschaft.

Ja dat wel ik zie de film gewoon via het preview scherm.

Alvast bedankt.

Groetjes.

mi-bo schreef op 04.10.2016 om 19:50 uur

Hallo Marijke,
fijn om te lezen dat om het laatste nieuwe versie van MAGIX vdl prem gaat, het klopt  sinds begin dit jaar alle nieuwe MAGIX producten alleen product naam heeft en geen serienummer meer.. is het nieuwe pakket een download koop versie lees deze link goed misschien is het niet geheel geinstalleerd
http://www.magix.info/nl/procedure-van-magix-download-koop-producten-wat-te-doen.online-training.1149305.html
gr
Michael

marijke-l46 schreef op 04.10.2016 om 20:06 uur

Maar het is gewoon een koop versie op dvd. Kan dat ook verkeerd gaan met downloaden?

mi-bo schreef op 04.10.2016 om 20:15 uur

Hallo Marijke,
Als het een koop dvd is, en alles is geinstalleerd, dan registreren met serienummer, en daarna via hulp online actualiseren, dan krijgt u nog een download update van 53 mb en moet het gaan werken
gr
Michael

marijke-l46 schreef op 04.10.2016 om 20:22 uur

Hoi Michael,

Dank je wel dat gaan we proberen.

Heb ik nog een vraagje, het lukt mij ook niet om het filmgeluid te scheiden van het beeld. Op een ander spoor te zetten.

Dus zodra dat ik iets knip dan klopt het beeld met geluid niet meer.

Hopelijk heeft dat ook met het niet complete downloaden te maken.

Groetjes

mi-bo schreef op 04.10.2016 om 20:30 uur

Hallo Marijke.
Als er een project wordt geladen van de camera's van tegenwoordig, is beeld en geluid aan elkaar gekoppeld, door op het project te klikken gaat er een scherm open met optie beeld en geluid op 2 sporen zetten. als je dit zelf heeft ontkoppeld en beeld verwijderd en geluid niet kom je in de problemen, dus altijd gekoppeld laten
gr
Michael

marijke-l46 schreef op 04.10.2016 om 20:39 uur

Ik heb me wezenloos lopen zoeken maar niet kunnen vinden.

Daar ga ik ook maar opnieuw induiken,pffft

Echt erg hoor heb al meerdere films gemaakt met vorig programma 32 bits en nu 64 bits en het lukt gewoon niet.

Voormalige gebruiker schreef op 04.10.2016 om 22:32 uur

Hallo Marijke,

U heeft in meerdere VDL's programma's gewerkt. Veel wat u in de eerdere versie gebruikte is er nu ook nog.

Mi-Bo beschrijft dat beeld en geluid aan elkaar gekoppeld zit, dat is juist. Wanneer u een fragment op de tijdlijn van spoor 1 zet, dan staat het geluid ook op spoor 1. U kunt het geluid op twee manieren op spoor 2 krijgen.

1. activeer spoor 1 (geel)

2. druk op de sneltoetsen Ctrl+H en het fragment splits zich in beeld (spoor 1 en geluid op spoor 2)

3. druk op de sneltoetsen Ctrl+U en het fragment wordt weer samen gevoegd (beeld en geluid op spoor 1)

U kunt ook het beeld en geluid al gesplits op de tijdlijn zetten. Dit doet u zo:

1. start VDL en druk op de letter "Y"

2. Nu opent het menu programma-instellingen

3. klik op het tabblad Video/audio en haal het vinkje weg bij:  "Video/Audio op een spoor"

4. sleep nu het filmfragment naar de tijdlijn en nu zal het geluid direct op het spoor onder het beeld komen te staan

Succes,

Rob

marijke-l46 schreef op 04.10.2016 om 22:41 uur

Hoi Rob,

Heel erg bedankt, dit ga ik uitproberen.

Het vinkje weghalen heb ik al geprobeerd maar ik ga het nogmaals proberen.

Groetjes.

marijke-l46 schreef op 06.10.2016 om 15:41 uur

Hoi Rob,

Het meeste is mij nu gelukt, nu heb ik alleen nog een vraag waarom speelt de dvd niet gelijk af via mijn intromarker?

De film komt in verschillende VOB file's.

Ik kan de dvd bv niet via de computer kijken. Hij zet hem op video TS.

Nog tips?

Alvast bedankt.Groetjes Marijke.

Voormalige gebruiker schreef op 06.10.2016 om 16:57 uur

Hallo Marijke.

Zie mijn antwoord  op:  http://www.magix.info/nl/branden-op-dvd.knowledge.1178285.html

Groet,

Rob

marijke-l46 schreef op 06.10.2016 om 18:21 uur

Dank je wel ik ga het weer uitproberen.

Groetjes.

carmen.rijschool schreef op 19.11.2016 om 13:08 uur

Hallo,

Het lukt mij niet om een film op dvd te branden. Er staat gewoon niets op.  Wat kan er verkeerd gaan of staan?

In het begin lukte dit wel en heb verschillenden DVD's gemaakt. Maar nu heb ik alles al geprobeerd, diverse DVD's verknald maar het lukt maar niet om het bewerkte op DVD te branden.

alleen de sjablonen komer er op en de rest niet.

Alvast bedankt.