Branden lukt niet

Saarberg schreef op 13.02.2013 om 13:12 uur

Kan geen slideshow branden met Foto's op DVD/CD 13 de luxe. Na de slideshow in elkaar te hebben gezet, krijg ik als ik wil gaan branden de tekst: In uw project zijn gedeelten gevonden die geen foto- en filmmateriaal bevatten.

Aantal gevonden gedeelten: 1

Positie van het langste gedeelte: 00.25.47.00 in de slideshow "DoRe nov 2012"

Wanneer deze gedeelten opzettelijk zijn ingevoegd kies dan "Negeren".  Maar dit is de hele slideshow en ik wil hem gewoon branden. Hiervoor heb ik Foto's op DVD/CD 4, 6 en 10 gehad, maar nog nooit dit probleem.

Heeft u voor mij een oplossing of een gouden tip? Ik begrijp er in ieder geval niets van.

Bij voorbaat dank voor uw (re)actie.

Ans Saarberg

Reacties

RiViS schreef op 13.02.2013 om 13:28 uur

Hallo Ans,

Waarschijnlijk zit er op die plek (na ruim 25 minuten) een stukje waar geen foto is. Je kunt dat het beste checken in de modus Tijdlijn, zet de marker op die plaats en kijk wat er aan de hand is. Als er een (kleine) lege plek staat die je bewust hebt ingebracht, kun je voor de optie "negeren" kiezen, dan wordt het gewoon gebrand.

Je krijgt deze melding ook als je muziek hebt toegevoegd die (iets) langer duurt dan het beeldmateriaal. Als dat de bedoeling is, kies je ook "negeren".

ALs je twijfelt, brand dan als proef eerst een RW DVD (herschrijfbare dvd) dat heeft mij al een hoop schijfjes bespaard....

groet,

Rijk

Saarberg schreef op 13.02.2013 om 16:40 uur

Hi Rijk,

Bedankt voor je reactie. Wat ben ik blij met je!! Inderdaad, ik liet de muziek iets langer doorspelen. Je wilt niet weten hoeveel slideshows ik al gemaakt heb en het ging altijd goed. Waarschijnlijk altijd de muziek op tijd laten stoppen.

Ontzettend bedankt voor de, voor mij althans, gouden tip.

Hartelijke groeten,

Ans