Reacties

mi-bo schreef op 02.08.2013 om 08:54 uur

Beste,
misschien een vreemde vraag, Is het MAGIX programma op Uw Pc geinstalleerd toen geregistreerd en geactiveerd, en geen trial versie.
zo ja, misschien heeft u een PC(laptop) met inlog code,
dan dient u het MAGIX programma op te starten als Administrator, en dan is het wel mogelijk.
succes met het mooie MAGIX product.

jandebont42 schreef op 02.08.2013 om 09:08 uur

Ik heb dit programa geinstalleerd op mijn pc dit programma was extra bij Foto's OP DVD DELUXE MX. Er werd niet gevraagd om te registreren en om te activeren. Kan ik dit alsnog doen? Kunt u me vertellen hoe ik dit alsnog moet doen?

Met vriendelijke groet,

Jan

mi-bo schreef op 02.08.2013 om 09:38 uur

Maar waarom brandt u niet gewoon met Foto's op dvd DELUXE MX i.p.v MAXIG Sideshowmaker2

gr

jandebont42 schreef op 02.08.2013 om 10:30 uur

Dat programma brand ook niet goed de kleuren zijn daar ook niet goed met allemaal schaduw. Ik heb het hier ook mee geprobeerd. Het scherm schakelt iik over omdat het windows 7 is.

jandebont42 schreef op 04.08.2013 om 08:08 uur

Hallo,

Het probleem is opgelost en de foto's zijn nu goed duidelijk. Het probleem was het volgende het programma waar ik de dvd mee bekeek was niet compatible met Windows 7 en schakelde over op en andere resolutie. Het programma is Power DVD van Cyberlink. Heb nu een nieuwere versie hiervan en het probleem is opgelost.