Branden foto op cd en dvd 13 deluxe

Frens schreef op 04.01.2015 om 22:34 uur

Na probleemloos DVD's te hebben gebrand met het programma blijkt dit ineens niet meer te werken. Het zou kunnen zijn dat dit is veroorzaakt door een upgrade naar Windows 8.1 maar het is me niet helemaal bekend wanneer deze update is uitgevoerd.Alle bewerkingen kunnen worden gedaan maar als er gebrand moet worden is het vakje waar de brander in zou moeten staan leeg.

In een normaal brandprogramma werkt de barnder gewoon zoals het zou moeten. Vanuit Magix echter niet. Op deze site wordt in sommige gevallen naar een link waar men de brandroutine zou kunnen downloaden. Deze bestaat echter niet. Wie weet een oplossing?

Reacties

Voormalige gebruiker schreef op 04.01.2015 om 23:49 uur

Beste,

Hier kan je de laatste brandroutine downloaden: https://support2.magix.com/customer/nl/download/magix-brandroutines-2010 (hier moet je wel inloggen)

succes,

Rob

Frens schreef op 05.01.2015 om 14:23 uur

Beste Rob,

Heb de nieuwe brandroutine vanuit je link geinstalleerd. Hoefde trouwens niet in te loggen. Stond waarschijnlijk nog ingelogd. Heb de computer vervolgens opnieuw opgestart en het programma geopend. Hierbij vastgesteld dat ik nog steeds geen Brander ter beschikking heb. Heb een screenshot gemaakt van het scherm wat ik zie maar weet even niet hoe ik dit kan toevoegen als bijlage.

Vriendelijke groet, frens

Frens schreef op 05.01.2015 om 16:12 uur

Beste Rob,

Na een collega van je te hebben gesproken via de website van Magix de software opnieuw geinstalleerd.( Trial versie) Halverwege het programma kwam de vraag of er een reparatie moest worden uitgevoerd, waarop ik bevestigend heb geantwoord. Hierna installerde het programma zichzelf waarna ik het opnieuw kon activeren. Hierbij waren alle gegevens al ingevuld. Vervolgens het project opnieuw geladen. Bij het branden bleek de brander weer aanwezig te zijn en weer te werken. Probleem dus opgelost.

Vriendelijke groet, Frens

Voormalige gebruiker schreef op 05.01.2015 om 16:19 uur

Hallo Frens,

Fijn te horen dat je probleem is opgelost. Je spreekt over een collega. Dit is een forum van en door gebruikers. Ik ben  een gebruiker van Magix producten.

Groet,

Rob

Frens schreef op 05.01.2015 om 16:30 uur

Rob , geloof dat het Erwin?? was. tel begint met 0181 Hij kende je wel. Ben blij dat het opgelost is.

Groet, Frens

Voormalige gebruiker schreef op 05.01.2015 om 16:43 uur

Hallo  Frens,

Michael (Mi-Bo) is de persoon die jou een nieuwe installatie heeft aangeraden. Ook klopt het dat ik contacten met hem heeft. 

Groet,

Rob