Branden / Encoderen Heel traag, loopt steeds vast

fotovanheel schreef op 11.03.2022 om 17:37 uur

Bij het in directory encoderen is het programma Heel traag. Na een week werk aam de video , ben ik nu al een dag bezig maar krijg hem niet geencodeerd . Programma loopt ma een uur Helemaal vast.

Is mijn programma van 2016, hier te oud voor. 2 maanden geleden nog geen probleem hiermee gehad.

Misschien verstandig compleet nieuw Photostory deluxe 2022 aan te schaffen ? Of ligt het aan mijn foto / muziek bestand. Dan lost een nieuwe versie niets op.

Reacties

mi-bo schreef op 11.03.2022 om 17:56 uur

@fotovanheel

Welkom fotovanheel als MAGIX gebruiker op het MAGIX gebruikers Forum.

U schrijft over MVDL 2016, waar het project niet wil encoderen, heeft U al geprobeerd via branden eerst project opslaan in, dan via dvd branden een iso files(via image recorder)maken en later de dvd branden.

Dan de vraag

"Misschien verstandig compleet nieuw Photostory deluxe 2022 aan te schaffen"

Dit is een foto bewerking programma, als U alleen maar foto en muziek gaat branden zou dit een optie kunnen zijn.

Sc6

Vriendelijke groet

Michael

Wijziging aangebracht i.v.m met meer info

 

Bol schreef op 11.03.2022 om 17:57 uur

Hallo @fotovanheel,

Welkom op het forum door en voor Magix gebruikers. 
Op dit forum helpen forumleden elkander, maar het staat wel geheel los van Magix Support.

Allereerst een vraagje, bedoelt u Fotostory 2016 of Video Deluxe 2016? Hebt u al eens uw programma op de standaardwaarde teruggezet. Zo niet, ga naar bestand / instellingen / programma terugzetten op standaardwaarden.

U kunt ook de brandroutine Resetten.

Zo doet u dit in  Fotostory 2016

Zo doet u dit in Video Deluxe 2016

Probeer het nu nog eens.

Met vriendelijke groet, Rob

Laatst gewijzigd door Bol op 11.03.2022, 17:58, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-