branden DVD-RW

uiten104 schreef op 20.01.2011 om 13:35 uur

Met Video deluxe 17 plus kan ik geen reeds beschreven DVD-RW branden. Wel gaat het met een lege DVD-RW.Bij een beschreven DVD krijg ik wel de vraag : Kan ik alle gegevens wissen waarop ik natuurlijk ja zeg. Als het proces dan zover is dat het branden op de DVD gaat beginnen krijg ik het bericht:

Het branden werd afgebroken met de volgende fout

Interne fout tijdens de bewerking

Toegangsfout op het station het wordt mogelijkerwijs door een andere toepassing gebruikt

Reacties

bobbiaan schreef op 20.01.2011 om 17:17 uur

Beste...,

Als je een beschreven DVD in dce speler plaatst kan het zijn dat bv de Windows mediaspeler of een andere software speler start. Als dit gebeurt zie je dat niet omdat Mvdl is geopend. Plaats de DVD in de PC en vergewis je ervan dat er geen speler opstart. Start hierna Mvdl en probeer het nog eens. Waarschijnlijk gaat het Magix brandprogramma wissen en hierna je project branden.

Mvg

Bobbiaan

willem-rinkema schreef op 20.01.2011 om 23:10 uur

Ik zit met het zelfde probleem! maar bij mij komt de tekst tevoorschijn als ik blu ray wil branden.  dvd is prima

willem-rinkema schreef op 22.01.2011 om 20:40 uur

Ik heb alle mogelijke opties afgesloten, en nog steeds zegt het programma dat hij niet kan branden.. afmixen is geen probleem.

DVD branden gaat prima in de Blu Ray brander, maar een Blu Ray disk wil niet lukken!

Type brander: LG BH10

bobbiaan schreef op 23.01.2011 om 11:28 uur

Beste Willem,

Ik ben even gaan googelen op internet en het blijkt dat meerdere kopers van dit type BR brander problemen hebben net als jij. Het is te hopen dat LG hier snel een oplossing voor geven want het lijkt mij een driver/software probleem.

Mvg

Bobbiaan

Polders schreef op 23.01.2011 om 11:29 uur

Beste uiten104, controleer eens of het probleem door het 'schrijven/branden' of de film wordt veroorzaakt.

Suggestie is Nero te starten.

Kies daar Schijf Wissen.

Kies eerst voor Snel Wissen

Dan testen of Film wordt gebrand.

Daarna kiezen voor Volledig Wissen

Dan weer testen of film wordt gebrand

Vergelijk dan het resultaat van Snel Wissen met daarna Volledig wissen.

Succes

bobbiaan schreef op 23.01.2011 om 11:37 uur

Beste uiten.....,

Jullie zijn kennelijk met zijn tween met dit probleem via Willem is het antwoord voor hem ook bij jou gekomen.

Succes

Mvg

Bobbiaan