branden

molenaar schreef op 28.07.2020 om 18:51 uur

Na het downloaden van een lp wil ik deze branden op een audiocd. Na 97% heb ik het idee dat het programma het welletjes vind. Het programma blijft dan nog enige tijd doormalen en stopt dan. Ik dacht nog even er moet nog iets gebeuren, maar na een half uurtje staat de pc nog in hetzeflde verhaal. Door het min of meer bruut geweld (de pc opnieuw opstarten) kan ik de cd er uit halen, maar dit kan volgens mij niet de bedoeling zijn. Er missen soms ook tracks. Ik gebruik magix audio cleaning lab 2014. ja ik weet het , het is een oud programma, maar ik ben niet van plan om ieder jaar nieuwe software te kopen. Mijn pc is uitgerus met windows 10.

Reacties

mi-bo schreef op 28.07.2020 om 19:28 uur

@molenaar

Beste Molenaar.

MAGIX Audio Cleaning Lab 2014(Ned) is een programma dat ook onder Windows 10 werkt.

Nu mijn vraag is dit de eerste keer dat dit probleem zich voordoet sinds dat U met Windows 10 werkt.

Met vriendelijke groet,

Michael

molenaar schreef op 29.07.2020 om 13:05 uur

Neen het komt wel vaker voor. Als ik dan uiteindelik mijn te branden cd brand met winamp lukt alles wel. Het gekke is dat een programma welke ik mee krijg bij het installeren van Video deluxe 2008 t.w. goya burner het zelfde heb. Een ander programma t.w. Speed weet ik nu nog niet, omkdat dit nog ouder is en heel lastig te installeren.(kan ik nog wel eens proberen).

Bol schreef op 29.07.2020 om 13:47 uur

Beste Molenaar,

Uw probleem kan wel eens aan een verouderende brandroutine kunnen liggen. Persoonlijk heb ik MAGIX Audio Cleaning Lab 2014 niet, maar wat u zou kunnen proberen, is om deze brandroutine te installeren. https://support2.magix.com/customer/nl/download/magix-burnroutines1300247 . Niet geschoten is altijd mis.

Succes,

Rob

Laatst gewijzigd door Bol op 29.07.2020, 13:49, in totaal 2 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-