Brand niet alles op DVD deluxe 2015

tessaboer5 schreef op 29.05.2016 om 21:43 uur

Ik heb foto story deluxe 2015

Machteloos, Ik ben nu al het hele weekend bezig en al heelveel DVD verpest.

Op mijn tijdslijn alles top dan naar branden daar ook nogmaals alles nakijken nog steeds top en dan wil ik het branden dat gaat ook goed tot dat ik het afspelen in DVDspeler dan zie ik zwarte beelden of alleen de animatie beelden met zwarte achtergrond zonder foto. en brand hem niet compleet.

Help ik ben geen ster ik doe me best het is de eerste keer dat ik dit doet. en het moet donderdag klaar zijn.

Reacties

mi-bo schreef op 29.05.2016 om 23:24 uur

Hallo Tessaboer,

zijn het alleen fotos of zit er ook video tussen. gaat het op een dvd of een RW, ga van je horen

gr

Michael

tessaboer5 schreef op 30.05.2016 om 12:29 uur

Hallo Michael,

Foto story 2015 deluke

Ik heb foto's met beweegbare hartjes wat ik in mijn foto story heb zitten niet zelf gedownload en ik heb het niet bij alle foto`s geplaatst en in mijn tijdsline gaat alles goed. en als ik heb door zet naar branden en als ik het daar controlleer is het ook goed tot dat ik het echt gaat branden op een DVD +R en het daarna controleer in de dvdspeler dan geeft hij zwarte beelden of alleen de hartjes en wel gaat de muziek gewoon door die ik er ook bij heb geplaatst.

ik vind het wel jammer dat er niet iemand is die me er  telefonisch door heen kan loodsen.

mi-bo schreef op 30.05.2016 om 12:51 uur

Hallo Tessaboer,

het kan ook aan de dvd recorder liggen, is het een dure of goedkope want die speeld alles af, de duurdere versies zijn erg gevoelig., heb je al een DVD-R gebruikt of ergens op een andere dvd recorder afgespeeld, want als het op de tijlijn staat en het goed afspeeld moet het zeker na branden goed zijn, staan de fotos opminimaal 7 seconden

gr

Michael

tessaboer5 schreef op 30.05.2016 om 17:21 uur

Hallo Michael,

Nee het ligt niet aan de dvd recorder wand deze is echt heel gevoelig wand als er en slechte dvd is speelt hij hem niet af en hij speelt wel deze gebrande dvd af maar niet alles wat ik in de tijdsline had aangebracht en we hebben het ook in een anderen dvd recorder afgespeeld ook het zelfde niet goed en ook niet goed  in een laptop ook het zelfde. wanhoop hoe krijg ik het goed voor donderdag.

Groetjes Cora

tessaboer5 schreef op 30.05.2016 om 17:35 uur

Hallo Michael,

ik heb net nogmaals gekeken er zijn sommigen foto's iets minder dan 7 sec maar dat komt door het effect dat doet hij zelf ik kan het niet verhogen. voor de rest wel alles goed.

gr.Cora

mi-bo schreef op 30.05.2016 om 17:35 uur

Hallo Cora,

is het pakket wel goed geinstalleerd, is het een koop dvd of online, want dan moet je na installeren en activeren en registreren, bij hulp alle extras of gratis programmas uploaden en uitpakken. uit hoeveel projecten schrijf je, en zijn de fotos minimaal allemaal 7 seconden van tijdduur dit is te vinden als je storyboard modus opend aan de linkerzijde en dan de fot aan klikken.

met een beetje mailing moet het goed komen voor donderdag

gr

Michael

tessaboer5 schreef op 30.05.2016 om 19:56 uur

Hoi Michael,

Het is een koop dvd en ik ben activeerd en geregisterd dat heeft al heel veel moeiten gekost.

sommige  foto zijn niet in 7 sec tekrijgen van wegen de effect die ik er bij heb gezet.wand dat springt gewoon weer terug.

ik heb een slideschow van tijdsduur van 47:07 slideschow 2.38 GB 509 foto's

storyboard modus aan de linker kan ik wel op stan of op klikken maar er gebeurt niets

gr Cora

mi-bo schreef op 30.05.2016 om 20:33 uur

Hallo Cora,

heb je ook bij hulp online actualiseren gedaan, want dan worden ontbrekende files geinstalleerd, dan moet je om te beginnen mapjes maken van ongeveer 100 fotos, en wat betreft standaard fotos minimaal 7 seconden laten duren heeft met de overgangen te makenis dit korter, of je bent na bv 50 fotos enkele fotos kwijt of staan over elkaar heen

zie wel een reactie

gr

Michael

tessaboer5 schreef op 30.05.2016 om 21:28 uur

HalloMichael,

Ik heb net naar de online actuliseren gegaan en daar stond, voor magix fotostory 2015 de luxe zijn er geen actuliseringen beschikbaar.

er staan geen foto's over elkaar hij doet het alleen bij een paar foto's waar ik een effect bij heb geplaatst en door de effect die zet de foto zelf op 6.11 [[VIDEO:cloud://]][[VIDEO:cloud://]]

tessaboer5 schreef op 31.05.2016 om 17:08 uur

Hallo Micheal,

Moedenloos word ik er van ik ben tot vannacht 2 uur bezig geweest met het nog een keer na kijken foto er uit halen fotos stil gezet en dan met effect er bij nu wil ik hem weer branden en krijg ik een kladblok dbk ik weet niet wat ik moet doen

Gr Cora

mi-bo schreef op 31.05.2016 om 18:00 uur

Hallo Cora,

de 2 printjes die je gestuurd heb zijn niet te openen

Als alles volgens jou goed is,

het volgende zet alles op de tijdlijn. ga naar bestand exporteren, dan naar video als magix video, ( eventueel eerst even een map maken)klik dit aan dan gaat er een scherm open en vraagd een naam en waar het moet worden opgeslagen, nu wordt van het geheel een mixdown gemaakt met alles wat goed en fout is, dit is een extensie met mxv. als dit is gebeurd, het programma opnieuw opstarten in de aangegeven map het project met mxv naar de tijdlijn slepen en branden, dit kan niet fout gaan

gr

Michael

tessaboer5 schreef op 01.06.2016 om 19:10 uur

Hallo Michael,

Bedankt voor alle info die je me heb gegeven ik wilde de moet vannacht opgeven wand ook jouw laatste info lukte niet. Vanmiddag heb ik nog een laatste poging gedaan; het opnieuw hernoemen, dan afsluiten opnieuw openen en toen voor de laatste keer branden. Ik heb deze toen in de dvd recorder gedaan en aan het einde een vreugde dansje gedaan ik had het eindelijk voor elkaar dus het is me toch gelukt voor morgen. ppppffffff

Nogmaal bedank voor je info.

Nu leg ik dit progamma een poosje in de kast wand wat heb het me stress gegeven ik wist niet dat het best wel moeilijk was.

Groetjes Cora