Bovenste gereedschapsbalk verdwenen Magix video proX14

BennietM schreef op 07.04.2023 om 13:51 uur

Hallo Na een update van mijn nieuwe video pro X14 is mijn Bovenste gereedschapsbalk verdwenen. Heb al een nieuwe installatie gedaan maar hij blijft weg. en aan de onderkant is ook een gedeelte weg. Wie kan mij helpen want zo kun je er niet meer mee werken.

Reacties

Bise schreef op 07.04.2023 om 14:21 uur

Beste Bennie,

Ga naar bestand, instellingen, programma-instellingen terugzetten op standaardwaarden.

Cees

Bol schreef op 07.04.2023 om 15:00 uur

@BennietM

Hallo Bennie,

Start Pro X14 op en druk op "F9"

Succes,

Rob (forum moderator)

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Bol schreef op 07.04.2023 om 16:13 uur

@BennietM

Hallo Bennie,

Ik heb uw vraagstelling nog eens doorgelezen. U schrijft, dat u Pro X14 hebt geüpdatet. Waarschijnlijk bedoelt u, dat u uw vorige Pro X versie geüpgraded hebt naar Pro X14. U hebt een opdrachtbevestigingsmail terugontvangen van Magix Duitsland met daarin een installatie downloadlink en een geheel nieuw P3-serienummer. Vergeet niet om Pro X14 te updaten via Hulp / Online actualiseren naar de laatste versie. zie afbeelding.

Zie ook eens deze link: Waar kan ik mijn serienummer en het installatieprogramma vinden? (magix.info)

Met vriendelijke groet,

Rob (forum moderator)

Laatst gewijzigd door Bol op 07.04.2023, 16:17, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-