bose 321 geeft melding bij dvd format unsupported

WimVroom schreef op 11.05.2013 om 17:44 uur

Bij een DVD gebrand op PC geeft bose321 melding format unsupported.

Best Magixagent, bedankt voor de snelle reactie. De oorspronkelijke film is gemaakt met een sony TRV33 camera in AVI format. Voorheen monteerde ik mijn films met Studio 9. Dit gaf geen problemen bij het branden en afspelen met een bose321 home mediaplayer. Nu heb ik een nieuwe pc met windows7 en magic de luxe. mogelijk heb ik een instelling verkeerd staan. Gr. Wim

Reacties

magixagent schreef op 12.05.2013 om 12:56 uur

Beste, welke versie Film op dvd gebruikt U, en met welk Windows pakket werkt U.

Ik neem aan dat bose 321 Uw Home mediaspeler is,

gr

WimVroom schreef op 13.05.2013 om 10:58 uur

Best Magixagent, bedankt voor de snelle reactie. De oorspronkelijke film is gemaakt met een sony TRV33 camera in AVI format. Voorheen monteerde ik mijn films met Studio 9. Dit gaf geen problemen bij het branden en afspelen met een bose321 home mediaplayer. Nu heb ik een nieuwe pc met windows7 en magic de luxe. mogelijk heb ik een instelling verkeerd staan. Gr. Wim

FransS schreef op 27.05.2013 om 15:06 uur

Neem even contact op met BOSE,er zijn namelijk enkele mediaplayers die niet kunnen om gaan met gebranden DVD,ik heb in het verleden verschilende mensen waarvoor ik een DVD had gemaakt het zelfde probleem mee gemaakt.

Als je contact met hun maakt krijg je waarschijnlijk een update en daarna zal de DVD het dan wel doen.

Suc6 Frans S.