Reacties

Bol schreef op 09.05.2021 om 15:33 uur

@Christian-Titeca

Hallo Christian,

Zelf is mijn kennis ten aanzien van Websites bouwen nihil. Daarom heb ik even ruggenspraak gehad met een bevriende kennis, deze mailde mij het volgende:

Hi, Rob,

Christian-Titeca wil een extern programma voor het maken van afspraken toevoegen aan een website.
De enige manier om dit te doen is via een HTML plaatshouder met een bijpassende iframe code.
Om dit te laten werken, moet het planningsprogramma volledig in zijn eigen HTML-pagina draaien.
Hoe hij dat precies moet doen, kan ik je alleen vertellen als hij alle details openbaar maakt...
😉

Dus als u dat zou kunnen geven, dan zou het mogelijk moeten zijn.

Groet, Rob

Laatst gewijzigd door Bol op 09.05.2021, 15:38, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Christian-Titeca schreef op 10.05.2021 om 09:51 uur

Geweldig dat je die moeite neemt en ik heb al met placeholders gewerkt, dat is zeker een manier. Ik dacht aan een iets meer geïntegreerde methode. Maar ik kan verder :-)

Groetjes,

Christian

Bol schreef op 10.05.2021 om 10:10 uur

Hallo Christian, Graag gedaan, succes 👍👍👍. Groet, Rob

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-