Blokkering FOTO STORY DELUXE bij bepaalde tekst invoer!

philip-geebelen schreef op 15.12.2021 om 16:13 uur

Wanneer ik "invoeren van tekst" bij "3D" en bij "Dynamische Titels" toepas, blokkeert steeds heel mijn systeem en moet ik telkens de computer volledig opnieuw opstarten, dit reeds van bij het begin van toepassing van Foto Story 2021. Bij invoering van gewone teksten gebeurt dit niet.

Reacties

Bol schreef op 15.12.2021 om 22:38 uur

@philip-geebelen

Hallo Philip,

Welkom op het forum door en voor Magix gebruikers. 
Op dit forum helpen forumleden elkander, maar het staat wel geheel los van Magix Support.

Hebt u Photostory 2021 al eens op de standaardwaarden teruggezet? Zo niet, ga naar: Bestand / Instellingen / Programma instellingen terugzetten op de standaardwaarden

Succes, Rob
Forum Moderator en Magix gebruiker vanaf 2005

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

philip-geebelen schreef op 16.12.2021 om 12:44 uur

Ik heb Photostory "teruggezet op standaardwaarden" en nu heb ik zo goed als geen blokkering meer bij 3D letterzetting. Wel heb ik mijn oude "Indeling" terug geplaatst omdat ik die gewoon ben. Dank voor uw tip want met dit probleempje zat ik al maanden 😬🙂👍👍!

Bol schreef op 16.12.2021 om 12:53 uur

@philip-geebelen

Hallo Philip,

Het doet mij deugd om te lezen, nadat u Photostory teruggezet hebt op de standaardwaarden en uw eigen oude indeling weer hebt teruggeplaatst uw probleem tot het verleden is gaan behoren. Bedankt👍 voor uw terugkoppeling.

Fijne feestdagen en een voorspoedig 2022
Met vriendelijke groet,
Rob

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-