Na overschakelen van pop3 naar imap blijf ik popups ontvangen. Alles gedaan zoals Magix heeft gecommuniceerd. Ik werk met Outlook 2007. Kan iemand mij hiermee helpen dat dit wordt opgelost. Het is vreselijk irritant.
Volgens mij heeft jouw probleem niets te maken met een Magix programma, maar dat je steeds je gebruikersnaam en wachtwoord moet in vullen bij Microsoft outlook 2007. Als dat zo, is zet dan een vinkje bij wachtwoord onthouden.
Dank voor jullie reacties. Het gaat erom dat ik geen mails van Magix meer kan ontvangen nadat Magix World een uitgebreid schrijven heeft gedaan vanwege de omzetting van pop3 naar imap. Dit ivm veiligheid. Dus vandaar dat ik door de verandering die Magix World aanbeveelt niets anders als een pop up krijg met gebruikersaccount invullen. En Rob,.... Het vinkje bij wachtwoord onthouden is steeds aangevinkt. Nog enige suggesties?
Heb je als eens een e-mailtje aan jezelf gestuurd en deze ook weer terugontvangen? Als dat zo is, dan is alles goed ingesteld. Dan moet je het probleem dat je van Magix geen mails meer ontvangt elders zoeken.