Blanco clip maken om een begintitel te maken.

CNH-vanDijck schreef op 18.08.2022 om 16:20 uur

Om een vrije clip aan het begin van het project te kunnen maken moest ik het hele project "naar achteren"schuiven.
Meen dit te moeten doen door het hele project te selecteren.( eerste aanklikken en laatste aanklikken ) en dan het geheel te verschuiven. Dit lukt niet. Wat doe ik fout ?

Reacties

mi-bo schreef op 18.08.2022 om 17:14 uur

@CNH-vanDijck

U hoef niet elke keer een nieuwe Topic aan te maken, klik aan de boven zijde op nieuwe reacties, en kan verder gegaan worden onder gegeven antwoord

maar misschien is dit beter wel moet vierkantje een V gezet worden in dat stukje project kan bv tekst worden gezet

Sc6

Michael

Wijziging aangebracht i.v.m. meer info

Bol schreef op 18.08.2022 om 18:39 uur

@CNH-vanDijck

Zie mijn antwoord in uw eerdere topic: https://www.magix.info/nl/forum/blanco-clip-maken-om-een-begintitel-te-maken--1304539/#ca1803434

Met vriendelijke groet,

Rob (forum moderator)

PS. Om verwarring en verstrengeling van vragen en antwoorden te krijgen, sluit ik hierbij als moderator deze topic. Bedank voor uw begrip.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-