Blanco clip maken om een begintitel te maken.

CNH-vanDijck schreef op 18.08.2022 om 14:11 uur

Ik ben een leek op het gebied van videobewerking. Heb alle clips geladen maar ik zou aan het begin een BLANCO clip willen maken om een begintitel voor onze vakantiefilm te maken.
Wie kan mij opweg helpen? In de bijgeleverde informatie zie ik nergens een onderwerp "Eigen titel maken"...

Reacties

mi-bo schreef op 18.08.2022 om 14:28 uur

@CNH-vanDijck

welkom CNH als MAGIX gebruiker op het MAGIX gebruikers Forum.

Als het project iets naar rechts wordt geschoven begint U zwart, dan kan er een fade-in gemaakt worden om te beginnen.

Hier staan wat Tips

http://mi-bo.magix.net/album/#albums-3318992

Ook kunt U de eerste clip verkleinen door een splitsing te maken, dit helemaal naar beneden trekken, dan heeft U geen beeld(zwart), daar kan een tekst ingezet worden en via fade-in komt het beeld rustig inzicht.

Gr

Michael

 

mi-bo schreef op 18.08.2022 om 15:09 uur

@CNH-vanDijck

Een kleine promo gemaakt,

na via knip programma een zwart beeld te hebben gemaakt en opgeslagen als JPG, en dit op de tijdlijn geïmporteerd en naar voren te hebben geschoven

is dit het resultaat

sc6

Michael

 

Bol schreef op 18.08.2022 om 18:32 uur

@CNH-vanDijck

.....In de bijgeleverde informatie zie ik nergens een onderwerp "Eigen titel maken"...,,,

Start het Video Easy op en drukt op de F1-toets en geef als zoek tekst: Titel

U kunt op elk gewenste plaats van uw project een titel maken / invoeren.

Succes,Rob (forum moderator)

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

CNH-vanDijck schreef op 21.08.2022 om 12:41 uur