Bitmap en rendering

zingende-zeeman schreef op 09.07.2020 om 13:11 uur

Als ik mijn website aanpas...

dan sla ik dit op... en daarna wil ik het publiceren ....... 
Dan krijg ik na ongeveer 20 % een foutmelding .
** Kon bitmap niet installen voor renderen.

waar moet ik deze fout zoeken ? // Herstellen ??

foto’s zijn reeds geoptimaliseerd .. en bij het starten van een nieuwe website .., incl het uploaden daarvan ... geen enkel probleem ..

kan het misschien een foutief bestandje zijn ??

tips zijn welkom 😊

Reacties

mi-bo schreef op 09.07.2020 om 15:02 uur

@zingende-zeeman

Beste Jurríen.

Het is eerst opslaan in een map.

Dan exporteren en dan pas publiceren.

Misschien zit daar de Fout.

M.vr.gr

Michael

zingende-zeeman schreef op 09.07.2020 om 15:23 uur

Hallo Michael ..

Nee daar zit de fout niet . (Denk ik)
Ik doe voor het uploaden precies hetzelfde als met andere websites. ( en daar gaat alles goed)

Ik heb het volgende ook geprobeerd :

Alle pagina’s verwijderd .. alleen de index nog over .. daarna uploaden.... probleem blijft ..

alle pagina’s weg ( ook in de ftp public/sites ) dus helemaal leeg ... en dan opnieuw uploaden .. probleem blijft .
Met daarbij als resultaat hele website weg .. want terug uploaden lukt dan ook niet . 🥴

Geheel nieuwe opzet gemaakt, met b.v een iets andere naam ... Opgeslagen en geüpload.... probleem opgelost ..

dat is toch raar ?

Ik heb dit probleem enige tijd geleden ook Gehad .. contact gehad met Magix .. en toen kreeg ik een link om daar de website naar toe te sturen zodat zij het probleem konden bekijken ..

toen ik de comp. opstartte om dit te doen, dacht ik : ik probeer nog 1 x .

En wat denk je ? Geen enkel probleem Of foutmelding meer .. 😳😳

Nu dacht ik diezelfde link te gebruiken .. maar die werkt niet meer natuurlijk 🥴

(Ik zal vanavond op de comp. een en ander naar Magix sturen via de support.. want via de Mob.Tel. lukt dat niet .. en heb ik ook niets als bijlage bij de hand 😇 )

zingende-zeeman schreef op 22.07.2020 om 09:07 uur

Hallo ..

De oplossing voor dit probleem is gevonden ..

De website is in zijn geheel verstuurd naar de Support van Magix..

Deze hebben alles gecontroleerd, en toen bleek dat er op de index pagina 3 stickers geplaatst waren, die het gehele uploaden blokkeerden ..

Deze zijn verwijderd en de website is weer (hersteld ) teruggestuurd ..

Hoe en wat, is mij niet verteld, maar de oorzaak is bekend, en dat was voor mij het belangrijkste ...

Bedankt Support !!

mi-bo schreef op 22.07.2020 om 10:15 uur

@zingende-zeeman

Beste Jurie,

dit is een positief bericht, fijn te lezen dat MAGIX support U heeft kunnen helpen,

Sc6 met het verder ontwikkelen van de Website.

M.vr.gr

Michael