Reacties

RiViS schreef op 24.10.2015 om 20:17 uur

Dag Frans,

De ç maak je door met ingedrukte Alt toets de cijfers 0231 te typen op het numerieke toetsenbord. 

Kijk hier voor een beschrijving en meer combinaties: http://www.mijnwoordenboek.nl/symbolen/

groet,

Rijk

weijers124 schreef op 27.10.2015 om 10:04 uur

Hallo,

 

Bedankt voor het antwoord. Jouw advies lukt WEL bij Words, maar NIET bij het verwerken van teksten in Magix

foto's op dvd.

Of doe ik iets fout?

 

Frans Weijers

mi-bo schreef op 27.10.2015 om 10:29 uur

Hallo Frans,
ik zag in het woordenboek antwoord van Rijk dat de letter die je aangaf Turks was misschien een optie om daar te zoeken open titel, dan letter type dan staan er genoeg mogelijkheden, de juiste woorden keuze is voor U zeker bekend. er is wel een download update versie 9.0.5.3
gr
Michael

RiViS schreef op 27.10.2015 om 12:08 uur

Hallo,

 

Bedankt voor het antwoord. Jouw advies lukt WEL bij Words, maar NIET bij het verwerken van teksten in Magix

foto's op dvd.

Of doe ik iets fout?

 

Frans Weijers

Bij mij werkt dat wel in Magix, al is het een iets jongere versie dan de jouwe (2013). Het kan ook zijn dat de letterkleur een rol speelt, wit tegen een witte achtergrond zie je bv niet in de titel editer, let daar op. De eesrte keren had ik dat ook niet in de gaten.....

groet,

Rijk

gwmwillemsen schreef op 13.01.2016 om 15:19 uur

Hallo,

Deze discussie is al weer even geleden, maar ik wil u toch graag in kennis stellen van mijn ervaring. Ik gebruik de windows app "speciale tekens" veel en heb deze daarom ook aan de taakbalk vastgemaakt. Deze app is te vinden bij de bureauaccessoires.

Per lettertype (font) is elk beschikbare symbool en leesteken te vinden en te kopieren. Bedenk wel: niet elk teken is voor elk lettertype beschikbaar.

Je kunt elke letter met aanhangsel kopieren en in de titel van Magix plakken, maar vaak moet je wel even het formaat en de kleur aanpassen.

Tip: als je veel teksten moet verwerken in filmtitels in een vreemde taal dan is het handig om alle benodigde letters inclusief de aanhangsels te kopieren naar Word en dan precies op maat en in de juiste kleur te maken. Zo heb ik al complete teksten in het Grieks kunnen verwerken - inclusief accenten.

Succes

 

Gerard Willemsen