Bij publiceren de melding: Geen geheugen meer beschikbaar

Hondenwijzer schreef op 09.03.2015 om 13:40 uur

Wanneer ik mijn website met web designer 10 wil publiceren, krijg ik telkens de melding:
Fout van Magix Web Designer – Geen geheugen meer beschikbaar
Toch heb ik op de C-schijf nog 103 GB vrije ruimte en op de E-schijf 112 GB vrije ruimte.
Zijn er meer mensen die dit probleem hebben gehad? En hoe hebben jullie dat op kunnen lossen?
 

Reacties

Hondenwijzer schreef op 12.03.2015 om 09:36 uur

Zijn er nog meer mensen die dit probleem hebben/hadden?

Hondenwijzer schreef op 12.03.2015 om 16:01 uur

Dit schiet niet echt op. Zondag al naar de helpdesk vam Magix gemaild. Kreeg dinsdag laat in de middag antwoord waarmee het probleem niet werd opgelost. Meteen weer gereageerd, en zit nu op antwoord te wachten. Ik heb het vermoeden dat het op deze manier wel weken gaat duren voordat het probleem is opgelost.
Slechte service.

mi-bo schreef op 13.03.2015 om 10:43 uur

Beste,

 maakt u gebruik van account van MAGIX ( MAGIX online) of heeft u een domeinnaam met een extra contract.

want dit zal vermoedelijk het probleem zijn

gr

Michael

Hondenwijzer schreef op 13.03.2015 om 11:25 uur

Ik heb een domein bij Vip Internet.
Daar heb ik de website al online staan, maar die is met een ander programma gemaakt (niet van Magix).

Hondenwijzer schreef op 13.03.2015 om 11:54 uur

Ik krijg de melding als het document geconverteerd wordt voor export, ongeveer bij 35%.
Volgens de helpdesk van Vip Internet heb ik mijn inloggegevens wel goed ingevoerd.
 

Hondenwijzer schreef op 13.03.2015 om 14:43 uur

Wanneer ik even Google dan zie ik op internet dat dit probleem erg vaak voorkomt. Magix-support geeft dan altijd hetzelfde antwoord, namelijk dat je alle afbeeldingen moet optimaliseren omdat deze teveel geheugen innemen. Vele mensen doen dit maar dan zonder resultaat. Dit advies hebben ze mij dinsdag ook gegeven, dit had ik al gedaan en nog weer eens gedaan, zonder resultaat.
Ik heb dinsdag Magix meteen mijn bestanden toegezonden waarnaar ze gevraagd hebben, maar tot op heden nog geen enkele reactie ontvangen. Kan iemand mij helpen, want de service man Magix zelf is wel erg slecht (lees ik ook overal).
 

robert.degener schreef op 05.04.2015 om 12:20 uur

Dan is je werkgeheugen niet groot genoeg (maar waarschijnlijk weet je dat al)

robert.degener schreef op 05.04.2015 om 12:26 uur

Je zou dit kunnen proberen http://pc-en-internet.infonu.nl/onderhoud/10260-windows-het-virtuele-geheugen-van-je-pc-optimaliseren.html

a.vandijk schreef op 07.04.2015 om 12:30 uur

Ik heb hetzelfde probleem. Mijn (responsive) site bevat 2 langere pagina's en verder weinig afbeeldingen of andere gekke dingen. 

Telkens bij een poging om deze te uploaden ook de melding "geen geheugen meer beschikbaar", terwijl mijn taakbeheer aangeeft dat nog niet de helft van het fysieke (werk)geheugen in gebruik is...

Ik wacht ook met smart op een oplossing...