Bij opstarten melding met popup om de vernieuwende updateservice

dominique-hellin schreef op 08.12.2022 om 13:17 uur

Windows 10 magix deluxe premium 2022. versie 21.0.2.138 (udp3)

Bij opstarten krijg ik steeds een melding via een popup om de vernieuwende updateservice te instaleren. Telkens druk ik installatie starten, het venster gaat weg en dan gebeurd er niks meer. Bij de eerstvolgende opstart van Magix komt het venster steeds terug. Heel vervelend.

Alvast dank voor de antwoorden.

Reacties

Bol schreef op 08.12.2022 om 13:40 uur

@dominique-hellin

Hallo Dominique,

Zie deze link: https://www.magix.info/nl/forum/vernieuwing-updateservice--1302031/#ca1793213

Als u de onderstaande melding krijgt klik op Behouden. Dit Microsoft programmaatje is te vertrouwen.

Met vriendelijke groet,

Rob (forumlid / moderator)

Diverse keren gewijzigd i.v.m. correcties en aanvullingen

Laatst gewijzigd door Bol op 08.12.2022, 13:50, in totaal 2 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

mi-bo schreef op 08.12.2022 om 14:06 uur

@dominique-hellin

Het is misschien vervelend(de popup), maar persoonlijk ben ik blij dat MAGIX online mijn programma controleer(daar is de pop up voor) of alles up to date is, kleine moeite om het uit te klikken.

Maar uiteraard Uw keuze wat U plezierig vind..

Sc6 in Uw beslissing.

Michael

dominique-hellin schreef op 08.12.2022 om 14:59 uur

Bedankt !!! opgelost via een tilde te plaatsen voor de service.

Bol schreef op 08.12.2022 om 15:30 uur

@dominique-hellin

Hallo Dominique,

Een Tilde voor (~)Service_rel_u_x64_vc16.exe te zetten is ook een van de oplossingen.

Als moderator kreeg ik bij navraag op 30 juni 2022 bij Magix Support dit correcte antwoord. Zie nogmaals: Update Service te verwijderen. U lost hiermee wel uw probleem op, maar verwijderd niets.

U schakelt alleen de Online actualiseren functie uit. Maar als er een update is / wordt uitgebracht voor een Magix programma, dan krijgt u altijd een bericht bij het opstarten van het Magix Programma. In uw geval wordt voor VDL2022 premium geen updates meer uitgebracht.

Met deze Update Service worden nooit Magix programma's gecontroleerd op legaliteit of juistheid. Eens in de 30 dagen controleert Magix Duitsland uw account en serienummer of deze nog legaal is. Zie afbeelding.

Maar goed, u probleem is opgelost en daar gaat het om,

Met vriendelijke Groet,

Rob (forumlid / moderator)

Diverse keren gewijzigd i.v.m. correcties en aanvullingen.

Laatst gewijzigd door Bol op 08.12.2022, 15:41, in totaal 3 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

dominique-hellin schreef op 08.12.2022 om 15:32 uur

Bedankt, had ik reeds gedaan en inderdaad de popup blijft weg.

Bol schreef op 08.12.2022 om 18:06 uur

@dominique-hellin

Hallo Dominique,

Bedankt👍 voor uw terugkoppeling. Als bij u de melding toch nog terug komt dan kunt alsnog wat de deskundige van MAGIX Support adviseert alsnog uitvoeren.

Fijne avond,

Rob (forumlid / moderator)

 

 

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-