Reacties

mi-bo schreef op 26.10.2021 om 13:51 uur

@Joop-Penders

Beste Joop.

Dit is een vervelende oproep.

Is Uw Pc/configuratie wel up to date,ook gekeken via Virusscanner of daar geen problemen zijn

Gezien MVDL 2022 normaal gesproken geen opstart problemen heeft.

Al gekeken wat het resultaat is opstarten als administrator.

Sc6

Blijf gezond

M.vr.gr

Michael

Bol schreef op 26.10.2021 om 14:40 uur

@Joop-Penders,

Hallo Joop,

Uw probleem heb ik gisteren ook tweemaal gehad. Na het opnieuw opstarten van VDL 2022 bleef bij mij ook de foutmelding "Zwaarwegend probleem opgetreden" weg. Dit kan van alles zijn. Zolang u na het opstarten van VDL 2022 deze foutmelding niet meer krijgt, zou ik mij maar geen zorgen maken.

Met vriendelijke groet, Rob

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Joop-Penders schreef op 26.10.2021 om 15:34 uur

Ik heb ten einde raad het programma verwijderd en opnieuw geïnstalleerd. Nu kreeg ik de mogelijkheid de foutmelding door te sturen. Daarna startte het programma weer op. Wel, ondanks opslaan, een deel van de bewerkingen weg. Maar dat is het minste probleem. Dus...fingers crfossed.

Bol schreef op 26.10.2021 om 15:48 uur

@Joop-Penders,

Hallo Joop,

U krijgt op de door u doorgestuurde foutmelding nooit een antwoord terug. Dat u een stukje kwijt bent, komt doordat het programma abrupt is afgebroken en niet de kans hebt gekregen om het weg te schrijven. Het automatisch wegschrijven (back-up maken) staat staandaard op 10 min. Dus u bent dan ca. 10min kwijt. U kunt altijd de laatste back-up inladen.

Met vriendelijke groet, Rob

Laatst gewijzigd door Bol op 26.10.2021, 15:50, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Bol schreef op 26.10.2021 om 16:05 uur

@Joop-Penders

Hallo Joop,

Hier nog een aanvulling op mijn bovenstaand antwoord.

U kunt het automatisch opslaan zelf ook instellen op x min. Zelf schrijf ik mijn lopende project tussentijds zelf weg met opslaan als. Ik doet dan als volgt: 01.naam.mvp, 002.naam.mvp, etc...

Met vriendelijke groet, Rob

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Joop-Penders schreef op 26.10.2021 om 16:13 uur

Klopt Rob. Slechts een stukje kwijt. Is niet zo erg. Back-up heb ik ook op 10 min. staan. Dank voor je reactie.

Beste groet, Joop.