Uw probleem lijkt mij wederom een softwarematig probleem. Op een of andere manier wordt RUV tegen gehouden . U komt niet op het Com-platvorm van Magix. Zet is tijdelijk uw virusprogramma uit en probeer het nogeens.
Wat u ook zou kunnen doen, is het geheugen van uw PC te controleren op fouten. U kunt het geheugen laten controleren via de Windows App. Geef een zoekopdracht geheugenproblemen
Het doet mij weer deugd om te lezen, nadat u het RUV file.ini bestand hebt verwijderd alles weer goed opstart. Waarom uw problemen zich voordoet van de ene op de andere dag kan ik u ook niet zeggen. Op dit moment is / blijft dat koffiedik kijken. Ik spreek de wens uit, dat na zoveel ellende het nu goed blijft gaan.
Rob en Mi-Bo, beiden hartelijk dank voor jullie meedenken en adviezen. Ik heb zojuist ook simplyclean met veel moeite en een extra programma kunnen verwijderen. Dit gratis meegeleverde programma is een moeilijk te verwijderen programma. Het lijkt erop dat hier een deel van de problemen door veroorzaakt werd op mijn vaste PC.