Zopas een verlenging upgrade gekocht voor video Deluxe plus 2021 en sindsdien worden mijn projecten opgeslagen in bestandstype premium wat ik niet bezit
waar ik dan het opgeslagen bestand niet kan openen ...??? Hoe komt dit ?
U bent met een project bezig en u slaat dit project op onder de naam.mvp (Magix Video Project). Dit bestand bestaat alleen maar uit verwijzingen en kan niet afgespeeld worden in welk ander filmprogramma dan ook. U moet uw project altijd eerst exporteren als bv. een MP4 bestand.
Bedankt Rob maar hiermee kan ik niet echt verder ...Het is de eerste keer dat ik van dit forum gebruik maak en ben nog een beetje beginneling ...Het probleem is dat ik een gemaakt project met video Deluxe 2021 net geüpgraded, opsla in een aparte map op mijn pc ...als ik dan in die map het project terug wil openen terug wil openen gaat die automatisch naar Premium wat ik niet kan openen wegens geen serienr.... voor de upgrade was dat geen probleem ... Hopelijk is deze uitleg duidelijker ...
Heeft U misschien in het verleden een testversie van MAGIX vdl Prem gedownload.
Gezien U schrijft dat het automatisch in een map onder MAGIX vdl Prem is opgeslagen.
Het is dan mogelijk dat een gemaakte project hierin is opgeslagen en de test versie voorbij is,dan wordt het automatisch afgesloten en is dan niet meer te benaderen.
Ik vermoed dat het daar iets mee te maken heeft ...
Op mijn pc staat idd sinds 8/12 het programma van premium ... Ik durf dit echter niet te verwijderen daar ik dan misschien mijn projecten kwijt ben die ik tenslotte in video deluxe heb gemaakt of kan dit geen kwaad !?
Het blijft wel raar dat hij gemaakte projecten in video deluxe 2021 opslaat in bestandstype premium !?
U schrijft nu, dat u weer een upgrade verlenging hebt aangekocht. U hebt toch niet, toevallig een geheel nieuw pakket van VDL 2021 aangekocht, met een geheel nieuw serienummer?
Bij een updateservice verlenging (updategarantie) hoeft u niets opnieuw te installeren.
Neen serienr. was nog hetzelfde maar zoals gezegd is er blijkbaar ook een programma Premium gedownload maar niet bruikbaar zonder serienr. Elk project dat ik nu opsla komt in bestandstype Premium en kan dus enkel daarmee geopend worden ...kan ik die Premium verwijderen zodat mijn projecten bewaard blijven in videodeluxe ?
Bij opstart vdl wordt niets gevraagd...dat werkt perfect ... wanneer ik echter op de pc via het opgeslagen project wil openen dan schakelt hij automatisch naar Premium en vraagt daar een serienr. Wat ik uiteraard niet heb ...Het probleem is dat bij het opslaan van een project op mijn pc dit blijkbaar gebeurt onder bestandstype van Premium ...
juist geprobeerd en lukt ook niet ... bestandstype blijft premium en dat kan ik niet openen ... zolang ik in video deluxe werk gaat het maar ik durf die projectmappen niet deleten ... misschien dat programma van premium verwijderen ?
kunt U wel MAGIX vdl 2021 Prem openen via Bureaublad, of staat alleen maar MAGIX vdl 2021 Plus op Uw bureaublad
heeft U belangrijke dingen in de map MAGIX vdl 2021 prem staan, heeft U de originele beelden ( bestanden ) nog op een camera of data drager staan, zo ja.
Dan kunt U zonder problemen MAGIX vdl 2021 Prem verwijderen.( evt via configuratiescherm, mijn programma's en daar verwijderen)
als ik naar de eigenschappen van die opgeslagen projectmap ga dan geeft die als bestandstype video deluxe Premium. Als ik dan dat bewaarde project wil openen dan ga ik automatisch naar het openingsscherm van Premium maar dat kan ik niet gebruiken ...het zit wel in mijn programma's maar ik heb daar geen serienr. voor en ook nooit gevraagd ... ik denk dat er ergens een fout gebeurd is bij de aanvraag van gratis test van Premium !?
Het wordt nu wel erg verwarrend. Het klopt wel, als u VDL premium versie 20.0.1.73 op uw PC hebt staan dat goed opstart en werkt, ook een VDL projectbestand met VDL premium opstart.
Even wat anders. Wat gebeurd er als u VDL premium opstart en daar een geheel nieuw project in aanmaakt en deze opslaat en daarna datzelfde projectbestand weer opent. Gaat dat dan wel goed?
Ik ga na bewaring van een aantal dingen Premium verwijderen en zie dan later verder ... inderdaad zonde van de tijd Maar je bent zeker bedankt voor de steun Rob ...Zolang ik niets verwijderd heb kan ik met videodeluxe 2021 werken maar het blijft raar dat ik de opgeslagen projecten enkel daarlangs kan openen en niet via de in aparte map bewaarde projecten ...dan schakelt hij steeds naar Premium waar ik niet mee kan werken aangezien daarvoor geen correct serienr. bezit ...