Reacties

mi-bo schreef op 31.01.2022 om 17:25 uur

@Theo-Sijmons

Beste Theo.

Welkom op MAGIX Multimedia Forum.

Misschien een optie.

Bestand,instellingen, instellingen terug zetten naar standaard waarde.

Of:

Opstarten als administrator.

Sc6

Blijf gezond

M.vr.gr

Michael

Bol schreef op 31.01.2022 om 17:26 uur

@Theo-Sijmons

Hallo Theo,

Welkom op het forum door en voor Magix gebruikers. 
Op dit forum helpen forumleden elkander, maar het staat wel geheel los van Magix Support.

Wat u zou kunnen doen is om Video Deluxe terug te zetten op de standaard programma instellingen. Dit doet u zo: Ga naar: Bestand / Instellingen / Programma-instellingen terugzetten......

Succes, Rob
Forum Moderator en Magix gebruiker vanaf 2005

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Theo-Sijmons schreef op 01.02.2022 om 13:00 uur

Excuus, maar gisteren werkte jullie advies even, vandaag is het weer mis. Zo gauw ik projecten wil gaan bewerken loopt het al vast ....

Hebben jullie nog een advies ?

Bol schreef op 01.02.2022 om 13:15 uur

@Theo-Sijmons

Hallo Theo,

Wat zou kunnen proberen is om Videodeluxe.ini te verwijderen. Wanneer u deze verwijderd hebt, worden de programma instellingen ook op de standaardwaarden teruggezet, incl. eventuele PC configuratiefouten. Bij het opstarten van VDL wordt deze weer automatisch aangemaakt. Ik ben ervan uitgaan dat u werkt met VDL 2022

Het kan ook zijn, dat uw MVP projectbestand corrupt is geworden. Aangezien dit bestand alleen maar uit verwijzingen bestaat. Als dat zo is dan moet u helaas uw Project geheel opnieuw samenstellen. Wat gebeurd er als u een geheel nieuw MVP projectbestand aanmaakt. Blokkeert het "Titel" programma dan ook?

Met vriendelijke groet, Rob

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

mi-bo schreef op 01.02.2022 om 14:00 uur

@Theo-Sijmons

Beste Theo.

Niet wetend met welke versie van MVDL U werkt.

Voor MVDL 2022 is net een nieuwe download Patch uitgekomen

https://www.magix.info/nl/forum/patches-voor-video-deluxe-video-pro-x-en-photostory-deluxe-01-02-2022--1293250/

Misschien na het installeren van de Patch, zou Uw probleem kunnen zijn opgelost.

.Sc6

Blijf gezond

M.vr.gr

Michael

2x Wijziging aangebracht i.v.m met meer info

Theo-Sijmons schreef op 02.02.2022 om 20:49 uur

Het lukt nog steeds niet. Ik heb 0p 29 juni 2021 een update gekocht

Nummer: 202106290....................C

Op 22 augustus verlenging van basisabonnement:

Nummer 20210822...............C

Moet ik het programma verwijderen van de laptop en dan opnieuw downloaden ??

Bol schreef op 02.02.2022 om 21:35 uur

@Theo-Sijmons,

Hallo Theo,

Zie eens deze link: https://www.magix.info/nl/forum/na-opnieuw-installeren-zijn-niet-alle-eerder-sjablonen-zichtbaar--1293315/#ca1751459

Misschien is lost dit antwoord ook uw probleem op. Maar dan Titel effecten.

Succes, Rob

Laatst gewijzigd door Bol op 02.02.2022, 21:36, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Bol schreef op 02.02.2022 om 23:19 uur

@Theo-Sijmons

Hallo Theo,

U geeft aan dat u op 29 juni 2021 en op 22 augustus de updateservice datum hebt verlengt. Kan het zijn dat u op 22 augustus een ander P3-serienummer hebt gekregen? Die kunt u uw P3-serienummer vinden. Zie: Waar kan ik mijn serienummer vinden?

Als blijkt, dat u een ander nieuwe P3-serienummer hebt gekregen, doe dan het volgende:

  • start VDL 2022 op
  • ga naar: Hulp / Programma deactiveren
  • start VDL 2022 weer op
  • activeer en registreer nu met het lopende P3-serienummer

Succes, Rob (moderator)

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Theo-Sijmons schreef op 03.02.2022 om 14:41 uur

Dag Rob, soms gaat het even goed en kan ik iets doen. Maar dan valt hij weer dood. Jullie praten over VDL 2022. Ik kocht in augustus 2021, heb ik dan nu toch 2022 ?? Ik heb maar 1 P3 serienummer, volgens mij geen nieuw gekregen. Bovenstaande van jou toch uitgeprobeerd, nog geen resultaat.

Bol schreef op 03.02.2022 om 18:21 uur

@Theo-Sijmons

Hallo Theo,

U schrijft, dat u op 29 juni 2021 een update hebt gekocht en op 22 augustus (verlenging basis abonnement) hebt verlengt. Is de datum van verlenging 22 augustus 2021 of 2022? Als dit 2022 is, dan loopt uw updateservice datum af op 22 augustus 2023. U kunt dan VDL 2021 upgrade naar VDL 2022 versie 21.0.1.119. Ga hiervoor dan naar: Hulp / Online actualiseren. Wanneer het 22 augustus 2021 is, dan is uw updateservice datum verlopen op 22 augustus 2022 en u kunt dan niet upgraden naar VDL 2022. U blijft wel de bezitter van VDL 2021.

Als dat zo is, adviseer ik u om VDL 2021 een goed te verwijderen, zoals Magix Support adviseert. Zie: Video Deluxe opnieuw installeren.

Persoonlijk, zou ik in uw geval altijd kiezen om alles opnieuw te installeren of het nu VDL 2021 of VDL 2022 is

Met vriendelijke groet, Rob

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Theo-Sijmons schreef op 04.02.2022 om 12:21 uur

Bedankt ! Het opnieuw installeren lijkt te hebben geholpen !

Maar ik heb nu wel op mijn account van Mavix gezien dat ik een VDL 2020 heb. En geen updates krijg.

Terwijl ik in augustus 2021 een behoorlijk bedrag heb betaald voor update. Ik heb daar ook een nummer van. En mijn bankafschrift nog eens gecontroleerd. Waar kan ik daarover helderheid verkrijgen ?

mi-bo schreef op 04.02.2022 om 12:33 uur

@Theo-Sijmons

Beste Theo,

als U aangeeft dat U in Aug 2021 de nieuwe versie van MVDL heeft gekocht met serienummer

ga naar deze link

https://dl03.magix.com/trial_videodeluxepremium2022_dlm_gs7k4l.exe

installeer de test versie, als dat is uitgepakt , online actualiseren met email adres en de serienummer wat U toen heeft gekregen

Sc6

Blijf gezond

M.vr.gr

Michael

Bol schreef op 04.02.2022 om 12:47 uur

@Theo-Sijmons

Hallo Theo,

Het doet mij deugd om te lezen, nadat u VDL opnieuw hebt geïnstalleerd deze werkt. Alleen u krijgt nu geen updates meer. Kan het zijn, dat u een nog een ander P3-serienummer hebt gekregen.

Kijk eens bij Mijn Account / Mijn Producten. Noteer het P3-nummer waarvan de updateservice datum nog niet is verlopen. Start VDL en ga naar Hulp / Programma deactiveren. Start VDL weer op en activeer het met het P3-serienummer die nog niet is verlopen.

Succes, Rob

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Bol schreef op 04.02.2022 om 12:54 uur

@Theo-Sijmons

Hallo Theo,

Een aanvulling op mijn eerder gegeven antwoord.

Om het juiste installatieprogramma te downloaden voor u P3-serienummer, doe dan het volgende:

Succes, Rob

Laatst gewijzigd door Bol op 04.02.2022, 12:55, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

mi-bo schreef op 04.02.2022 om 13:59 uur

@Theo-Sijmons

Beste Theo.

U heeft 2 verschillende antwoorden (reacties)gekregen, doe hier Uw voordeel mee .

M.vr.gr

Michael