Bij het openen van vdl 2014 premium krijg ik de volgende melding op mijn scherm: Sorry, internal error

tilborg schreef op 02.02.2015 om 13:01 uur

Nadat ik een film nagenoeg gereed had opende ik video de luxe 2014 premium en ik kreeg de volgende melding.

Sorry internal error.

no projectinfo in delete undoproject

File:,\intern_PI.ccp

line 1955

het bovenste stuk van het beeld, preview scherm etc.  wordt niet weergegeven.,

nadat ik het programma heb verwijderd en opnieuw heb geinstalleerd blijft de zelde fout terug komen.

Ik heb een Asus laptop K93S, Intelcore I7, 2,0 GHz opgewaardeerd naar 2,8 GHz 6 GB geheugen en 1 TG harde schijf.

Helaas draaid ook VDL 2015 premium niet stabiel dus wil ik graag op 2014 verder werken.

wie kan mij helpen

Reacties

Voormalige gebruiker schreef op 02.02.2015 om 14:25 uur

Beste,

Volgens mij is dit geen probleem van VDL maar een Windows. Heb je al eens je computer en register opgeschoond? Ik doe dit met CCleaner en Glary Utilities 5.0 (freeware)

succes,

Rob

mi-bo schreef op 02.02.2015 om 15:17 uur

beste,
een aanvullend antwoord op Rob,
het probleem kan best zijn dat Uw laptop vermoedelijk draaiende onder 5400 toeren niet goed overweg kan met Avchd beelden ( 1920:1080)
beelden die bewerkt zijn in VDL 2015 kunnen niet naar Vdl 2014 terug worden gezet om verder te monteren, vdl 2015 is 64 bits, en vdl 2014 is 32 bits, anders om kan wel
succes.
Michael

tilborg schreef op 05.02.2015 om 14:37 uur

Mijn laptop draaid onder 7200 toeren. en ik snap wel dat 64 bits niet werkt op 32 bits maar ik was bezig met een film op VDL 2014 toen ik de foutmelding kreeg. (op mijn desktop kan ik 2014 zo installeren)

overigens hebben op de videoclub de meeste de onlangs aangeschafte VDL 2015 aan de kant gegooid, hij is zo instabiel dat er niet mee te werken is.

zelf wilde ik met het tekstprogramma New Bleu tekst gaan werken toen ik de mededeling kreeg dat de processor te klein was, een intel I7!! 

 

mi-bo schreef op 05.02.2015 om 16:10 uur

Beste Tilborg,
Er waren wat problemen met MAGIX vdl 2015, maar die zijn gelukkig opgelost met de laatste Download update van 85 Mb,
dat leden van de Videoclub problemen hebben met 2015 kan best zijn dat hun Pc + grafische kaart niet up to date zijn, regelmatig de grafischekaart update is een must en zeker als het een Nividia GTX is.
Bij aankoop van een mooie Pc woorden mooie beloftes gedaan met grote schijven, maar vaak is de grafischekaart niet bestemd voor video bewerken.
neem een kijkje op mijn site http://www.magixagent.nl of in aanbouw http://www.magixagent.com voor meer info
succes.
Michael