Reacties

Voormalige gebruiker schreef op 27.08.2014 om 09:16 uur

Beste Vebe,

Als u een verschillende filmfragmenten op de tijdlijn zet en afspeelt blijft deze dan ook zwart?

Laat het mij weten.

gr.

Rob

 

Voormalige gebruiker schreef op 28.08.2014 om 09:27 uur

Beste Vebe,

Het probleem dat u omschrijft kan van alles zijn. Hier is geen duidelijk antwoord op te geven. Het kan een wisselwerking zijn tussen Windows en Magix.

Welke van de Preview-venster bedoelt u. Het programma (links) - of bronmonitor (rechts)?

Heeft u al eens geprobeerd om alles terug te zetten op de standaardwaarde: Ga naar: bestand / instellingen.....

Succes,

Rob

 

mi-bo schreef op 28.08.2014 om 12:08 uur

Beste Vebe,
een aanvulling op Robvroe1.
Heeft U het programma wel goed geinstalleerd, is het een trial versie of koop versie, download of via dvd.
Is Uw grafische kaart wel krachtig genoeg voor dit programma.
gr
Michael

vebe schreef op 28.08.2014 om 23:41 uur

Het is een koopversie, download. Ik heb de volgende videokaarten: Intel(R) HD Graphics 4600 en AMD Radeon HD 8600/8700M.

mi-bo schreef op 29.08.2014 om 09:04 uur

beste,
Wij als Freaken op deze site willen U graag helpen, maar dan wat meer info.
heeft U een Windows versie of Ubuntu versie op Uw Pc/Notebook staan, gezien op de site over Ubuntu wordt gesproken
is het een Pc of een notebook, als het een Notebook is zijn de schijven geformatteerd als NTSF en draaien deze onder 7400 toeren.
Dan heeft U na het downloaden ook via hulp gratis programma’s alles uitgepakt en geinstalleerd.
dit zijn wat vragen, want het programma  werkt prima
gr
Michael

Voormalige gebruiker schreef op 30.08.2014 om 09:59 uur

Beste Vebe,

Als u wilt, dat ik verder ga met uw probleem, zou ik graag een antwoord op mijn vraag zien. U heeft deze nog niet beantwoord.  Om dat bij mij ook soms de bronmonitor (rechtse previewscherm) zwart blijft. Maar dat is geen fout, maar een fout van de gebruiker.

gr.

Rob 

vebe schreef op 30.08.2014 om 18:06 uur

Ik heb een Windows versie op mijn laptop staan, ik werk met windows 8.1, NTSF geformatteerd, 5400rpm.

Ik heb een 64-bits besturingssysteem, maar ik zie dat de werkstand van mijn mijn beeldscherm op 32-bit (60Hz) staat. Kan dit van invloed zijn?

Alle gratis programma's enaanvullende programma's zijn geïnstalleerd en update 13.0.4.2 eveneens.

N.B. Het is niet (alleen) de bronmonitor die zwart wordt maar het linker preview scherm.

 

Voormalige gebruiker schreef op 30.08.2014 om 18:42 uur

Beste Vebe,

Ik werk zelf nog onder Windows 7 64bits. Volgens mij, zal onder windows 8.1 geen enkel probleem mogen opleveren. U zegt dat u het geformateerd heeft in NTSF dit zou wel moeten zijn NTFS. Het beeldscherm heeft de juiste instelling. de 32-bit heeft met de kleurdiepte te maken. Ik heb het zelf geprobeerd en krijg op alle twee preview-schermen een zwart beeld.

Als u op de film op de tijdlijn tweemaal klikt dan verschijn de film in de bron-monitor (rechtse scherm)

Als u op de spatiebalk klikt dan speelt de film af en zal het zichtbaar worden in het programma-monitor (linkse scherm).

Mocht u nog vragen hebben dan hoor ik dat wel.

Succes,

Rob

 

vebe schreef op 31.08.2014 om 00:20 uur

Het gaat mij om het exporteren van een filmpje, dat geeft nog steeds geen goed beeld. Zowel ondersteboven als normaal namelijk (dat kan ik al zien op de preview monitor van het exporteren, en ik zie het ook aan het uiteindelijk resultaat (een soort caleidoscoop effect).

Voormalige gebruiker schreef op 31.08.2014 om 12:03 uur

Beste Vebe,

Bij mij werkt Video Pro X6 naar behoren.

Ik vind het vreemd, als u een filmframent op de tijdlijn heeft gezet alles normaal is en dat deze bij uitvoer op zijn kop / caleidoscoop effect heeft.  Volgens mij doet u op een of andere manier toch iets fout. Maar wat dat is,  kan ik hier vandaan niet zeggen.  Ik raad u aan om de handleiding nog eens goed door te nemen.

Succes met het zoeken naar de oplossing.

Rob

 

 

 

vebe schreef op 31.08.2014 om 21:11 uur

Volgens mij doet het probleem zich alleen voor bij film(gedeeltes) die ik vertraagd heb (framerate 7.50), dan is de export van dat gedeelte niet correct.

Voormalige gebruiker schreef op 01.09.2014 om 09:42 uur

Beste Vebe,

Ik heb het uitgeprobeerd. Bij mij doet het gewoon wat het moet doen.

Filmpje verwijderd, omdat het niet goed op de server van Magiix is terecht gekomen.

succes,

Rob