Reacties

Bol schreef op 13.01.2022 om 19:55 uur

Hallo @alsiebert,

Wat wordt u verplicht? Als u bedoelt, dat u uw updateservice moet / kan verlengen, om te kunnen updaten naar een nieuwere Video Deluxe versie, dan ik u zeggen, dat u daar niet toe verplicht bent. Maar u blijft dan werken met de huidige versie.

Met vriendelijke groet, Rob

Laatst gewijzigd door Bol op 13.01.2022, 19:58, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Bol schreef op 13.01.2022 om 20:16 uur

Hallo @alsiebert,

Ik zie, dat een andere topic van u van het forum is verdwenen / verwijderd met de volgende tekst: "Bij het bewerken van nieuwe presentatie wordt ik verplicht om af te sluiten en het programma op nieuw te installeren.hoe kan ik dit voorkomen"  Hebt u de topic zelf verwijderd?

Met vriendelijke groet, Rob

Laatst gewijzigd door Bol op 13.01.2022, 20:18, in totaal 2 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

mi-bo schreef op 13.01.2022 om 20:56 uur

@Bol

Gezien het een dubbele vraag was en op andere Topic was geantwoord, door mij als moderator verwijderd

M.vr.gr

Michael (Forum Moderator)

Bol schreef op 13.01.2022 om 21:34 uur

Hallo @alsiebert,

Fijn dat ik weet, dat een andere moderator, uw topic hebt verwijderd, terwijl wij als moderators de mogelijkheid hebben topics onzichtbaar te maken, zodat andere moderatoren de topic alsnog hadden kunnen lezen en u eventueel via een persoonlijk bericht kunnen beantwoorden. Want zo dubbel waren uw twee topics niet. Maar goed ik had uw topic / vraag gekopieerd en ook kunnen lezen.

Nu het antwoord op uw verdwenen vraag. Meestal als u afsluit en weer opnieuw opstart komt deze vraagstelling niet meer terug. Als dat wel zo is, dan moet u Video Deluxe verwijderen en opnieuw installeren. Wat is uw Video Deluxe versie?

Met vriendelijke groet,

Rob (moderator)

Diverse keren gewijzigd i.v.m. correcties en aanvullingen

Laatst gewijzigd door Bol op 13.01.2022, 21:37, in totaal 4 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

alsiebert schreef op 21.01.2022 om 19:07 uur

Met verplicht bedoel ik dat ik niet anders kan: het programma wordt afgesloten en ik moet opnieuw installeren. Dit laatste is neemt veel tijd in beslag. Mijn versie is Magix de luxe 2019. Graag een oplossing voor mijn probleem. Met vriendelijke groet: Albert Siebert

Bol schreef op 21.01.2022 om 19:37 uur

Hallo @alsiebert,

Op dit forum proberen moderators c.q. forumleden elkander te helpen met zijn of haar problemen. Het forum staat geheel los van Magix Support.

Wat u zou kunnen proberen is het volgende. Verwijder eens het videodeluxe.ini bestand. Als u deze verwijderd hebt, dan worden alle programma-instellingen op de standaardwaarden teruggezet; incl. eventuele PC configuratiefouten. Wanneer u VDL 2019 opnieuw opstart, dan wordt dit videodeluxe.ini bestand automatisch weer aangemaakt.

Succes, Rob

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-