bij herstart zijn delen project verdwenen

dekleijn schreef op 30.09.2022 om 22:25 uur

(Windows 10) Ben bezig met een project met video en foto gegevens. Heb gisterenavond het project opgeslagen en heb mij afgemeld (ik was op de tijdslijn bij 34 minuten). Vandaag wil ik door en bij openen van het project geeft hij eerst de juiste tijd aan, maar gaat dan opnieuw het project laden en komt maar tot 1 m en 8 s. Ook de back-ups kennen hetzelfde probleem. Heb ik nu alles voor iets gedaan? Op de source lijst staan nog steeds de gebruikte bestanden als zijnde 'gebruikt' (rood vakje) maar zijn niet meer in het project te zien. Moet ik echt overnieuw beginnen of is er een andere oplossing? Ben zeer dankbaar voor bijdragen....

Reacties

Bol schreef op 30.09.2022 om 23:31 uur

@dekleijn

Hallo Marc,

Volgens mij hebt al eens zo'n soort probleem gehad. Hiervandaan kan ik niet zien wat er bij u verkeerd is gaan. Lees nog eens deze topic van u door: https://www.magix.info/nl/forum/film-lijkt-grootdeels-verdwenen-na-heropening-gebruikte-beelden-staan--1289683/

Een vraagje, slaat u uw MVP projectbestand soms op een externe usbschijf op en ontkoppelt u deze van uw PC/ Laptop?

Groet, Rob

Laatst gewijzigd door Bol op 30.09.2022, 23:31, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

dekleijn schreef op 01.10.2022 om 13:04 uur

Uw uitleg bij iets soortgelijks stond mij ook bij, maar helaas werkt dit deze keer niet. In elke back-up heb ik hetzelfde probleem met dubbele lading. (ik gebruik geen externe schijf/stick hiervoor).

Wat er gebeurt is:

1. eerste lading, geeft aan dat er 34.59 geladen gaat worden (foto 1)

2. het programma gaat nu meteen over naar een tweede lading (1.08) (foto 2)

3. resultaat is dat ik een project krijg met alleen wat foto's (foto 3)

4. er staan veel meer gebruikte fragmenten in het project archief dan in de tweede lading zijn meegenomen (bv geen enkele video) (foto 4)

Ik heb echt geen idee hoe dit kan en wat er gebeurd is. Natuurlijk, ik kan helemaal overnieuw beginnen met mijn project, maar dat is toch niet de bedoeling (hoe leuk ik het ook vind). En misschien gebeurt het nog eens en dan blijf ik bezig 😉

Heeft u enig idee of liefst een oplossing hoe ik mijn project kan terug krijgen?

 

mi-bo schreef op 01.10.2022 om 14:25 uur

@dekleijn

Oproep gelezen, misschien heeft U hier iets aan.

Gr

Michael

Bol schreef op 01.10.2022 om 15:01 uur

@dekleijn

Hallo Marc,

Hiervandaan kan ik e.a. niet goed beoordelen. U hebt met Pro X14 een filmproject samengesteld en opgeslagen. De andere dag wilde u deze weer op de tijdlijn van Pro X14 zetten en nu mist al uw filmfragmenten. Het kan zijn dat uw MVP projectbestand deze niet meer terug kan vinden. Een MVP projectbestand bestaat alleen maar uit verwijzingen. Wat u zou kunnen proberen, is om uw *.MVP project bestand te kopiëren naar de map waarin u uw filmfragmenten hebt opgeslagen. (C:\Users\Gebruiker\Desktop\Denemarken 2022\film1108). Vanuit deze map start u dan uw *.MVP projectbestand op. Misschien dat het MVP projectbestand de filmfragmenten nu wel ziet en op de tijdlijn van Pro X14 zet.

Met vriendelijk groet,

Rob (forum moderator)

Laatst gewijzigd door Bol op 01.10.2022, 15:15, in totaal 2 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-