Een ezel bruggetje.
het project op de tijdlijn zetten, dan naar bestand, exporteren, dan geeft u aan hoe u het wilt exporteren, mpeg2 of mpeg4 of Video als Magix video. dan wordt het project gecodeerd en berekend, als dit klaar is het mvx bestand op de tijdlijn zetten en daarna branden.
Het kan best mogelijk zijn dat er ergens in het project haperingen zijn, en dit wordt meestal door MAGIX aangegeven, maar vermoedelijk niet gezien of weg geklikt
succes met het mooie MAGIX product.
In de foutenlijst staat telkens dat de Disk niet gevonden wordt, ongeacht of ik het op DVD (in de dvd brander) of op BlueRay ( in de BR brander probeer). Beide branders heb ik gecontroleerd (door Windows7) en beide werken correct.
Misschien moet ik Magix opnieuw installeren. Weet niet zeker of ik dan de bestaande slideshows, gemaakt met de huide versie, nog wel kan lezen.
Als U het project opsla onder bestand opslaan als geef u het een naam en is er geen probleem als u her installeert, niet verwijderen, en optie brestand instellingen, terug zetten naar begin waarde is een optie. en de laatste optie programma sluiten opstarten als administrator, succes.