Reacties

mi-bo schreef op 07.05.2013 om 08:46 uur

Beste,
Is uw product wel goed geïnstalleerd, en heeft u zich bij MAGIX geregistreerd, en de laatste update gedownload
gr

Kakert schreef op 07.05.2013 om 09:47 uur

Product (Magix de luxe 2013) heeft tot nu toe goed gewerkt, ook met branden op BlueRay en DVD.

Ben geregistreerd bij Magix, al vele jaren.

Geen recente meldingen van Updates ontvangen.

mi-bo schreef op 07.05.2013 om 10:20 uur

Een ezel bruggetje.
het project op de tijdlijn zetten, dan naar bestand, exporteren, dan geeft u aan hoe u het wilt exporteren, mpeg2 of mpeg4 of Video als Magix video. dan wordt het project gecodeerd en berekend, als dit klaar is het mvx bestand op de tijdlijn zetten en daarna branden.
Het kan best mogelijk zijn dat er ergens in het project haperingen zijn, en dit wordt meestal door MAGIX aangegeven, maar vermoedelijk niet gezien of weg geklikt
succes met het mooie MAGIX product.

Kakert schreef op 07.05.2013 om 12:11 uur

Helaas werkt het ezelsbruggetje ook niet.

In de foutenlijst staat telkens dat de Disk niet gevonden wordt, ongeacht of ik het op DVD (in de dvd brander) of op BlueRay ( in de BR brander probeer). Beide branders heb ik gecontroleerd (door Windows7) en beide werken correct. 

Misschien moet ik Magix opnieuw installeren. Weet niet zeker of ik dan de bestaande slideshows, gemaakt met de huide versie, nog wel kan lezen.

mi-bo schreef op 07.05.2013 om 12:16 uur

Als U het project opsla onder bestand opslaan als geef u het een naam en is er geen probleem als u her installeert, niet verwijderen, en optie brestand instellingen, terug zetten naar begin waarde is een optie. en de laatste optie programma sluiten opstarten als administrator, succes.

Kakert schreef op 07.05.2013 om 12:25 uur

Helaas! Werkt ook niet!

Zal maar ten einde raad het hele programma verwijderen en opnieuw installeren!

Kakert schreef op 13.05.2013 om 09:54 uur

Heb het programma verwijderd en opnieuw geïnstalleerd.Helpt ook niet!

Heb de slideshow resp. zonder muziek,  titels en beelden geprobeerd: telkens dezelfde melding.

Heb een "oudere" fotoserie, gemaakt met zelfde camera, opnieuw gebrand: geen probleem! Zowel op blue ray als DVD lukt dat.

Overigens vind ik het wel vreemd dat je voor een telefonisch hulpcontact eerst een voucher moet kopen regen een

relatief flink bedrag.