bij branden van foto bestand

Tien schreef op 25.12.2008 om 22:21 uur
Na enige tijd krijg ik het venster Coderen mislukt. Daarna fout bij renderen menu's. Als ik later toch het branden door laat gaan staat alles erop, maar het geluid van de AVI-filmpjes staan ergens anders. Terwijl voor ik het brandproces in werking heb gesteld alles keurig op de desbetreffende tracks staat. Wat kan er aan de hand zijn, waardoor ik de boel niet op een DVD krijg. Ik heb van een ingescande foto, wat een IMG-bestand was een DSCF gemaakt, zodat hij op de juiste plaats terecht kwam. Kan dat de fout zijn? 

Reacties

mi-bo schreef op 26.12.2008 om 11:27 uur
Beste,als er aangegeven wordt dat er iets niet goed staat ivm renderen, en u gaat toch verder, is het logisch dat het toch wordt gebrandt, maar met een fout.
zijn de overgangen niet te snel na elkaar foto's minimaal op 10 seconden zetten, sluit alles wel goed op elkaar aan, te zien via storyboard modes, tussen a\b zwart betekend meestal een opening, staat het geluid wel geimporteerd er onder, niet van een cd, die bij het brandproces wordt verwijderd, wij hopen  bij deze aardig hebben mee gedacht, succes en anders een mail naar
.