beweging

karin-h schreef op 24.08.2021 om 17:23 uur

Ben overgestapt van video de luxe premium naar video pro x 13. Hele verbetering. Maar ik mis de makkelijke mogelijkheid in premium, rechts klik op het beeld en dan kreeg je een menutje voor tilt en zoomen enzo. Ik mis dit bij pro x . Of zie ik het over het hoofd. Graag jullie advies Karin Hovius emailadres i.v.m. privacy verwijderd door Moderator

Reacties

Bol schreef op 24.08.2021 om 17:49 uur

@karin-h

Hallo Karin,

Allereerst dit. Zet nooit privégegevens zoals emailadres, serienummer, etc.. op een openbaar forum. dit in verband misbruik.

Bedoelt u dit?

Groet, Rob

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

karin-h schreef op 24.08.2021 om 18:46 uur

Dank voor de reactie nee het gaat om beeld, rechtsklik dan komt een menu waarin in het vorige program (premium) beweging en uitsnede stonden en die staan er nu niet meer in

Bol schreef op 24.08.2021 om 19:38 uur

@karin-h

Hallo Karin,

Ik ben erachter wat u bedoeld.

De optie "beweging" zit niet inderdaad niet in het menuutje van Pro X13, maar wel in Video Deluxe 2021 premium. Dit was mij nog nooit opgevallen. Maar waarom deze hier is weggelaten, daar heb ik het antwoord niet op.

Groet, Rob

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Bol schreef op 24.08.2021 om 19:50 uur

@karin-h

Hallo Karin,

Ik heb even mijn andere PC met Video Pro X12 voor u opgestart. De optie "beweging" is hier nog wel aanwezig.

Nogmaals, ik u het helaas geen goed antwoord geven waarom deze in Video Pro X13 is weggelaten.

Groet, Rob

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

karin-h schreef op 24.08.2021 om 21:14 uur

Hallo Bol, dank voor de moeite, nou het is akelig onpraktisch, dat het niet in de upgrade van 12 naar 13 zit. Zal er dus mee moeten leven, rare lui programmeurs, gebruiken zelf het program natuurlijk niet. Als iemand nog een tip heeft graag vr groet Karin

mi-bo schreef op 24.08.2021 om 22:03 uur

@karin-h

Beste Karin.

Het kan best zijn dat het een programmeur foutje is.

Best mogelijk dat het al onder aandacht is gebracht in Duitsland.

Misschien dat het met komende Patch er bij zit.

Sc6

Blijf gezond

M.vr.gr

Michael

Bol schreef op 24.08.2021 om 23:16 uur

@karin-h

Hallo Karin,

Citaat: ....Zal er dus mee moeten leven, rare lui programmeurs, gebruiken zelf het program natuurlijk niet..... 

Uw frustratie is begrijpelijk, maar ik heb er geen begrip voor, dat u zo fel reageert richting de programmeurs van Magix Duitsland. Ik kan u verzekeren, dat de programmeurs hun uiterste best doen.

Dat gezegd hebbende, vermoed ikzelf, dat de optie "beweging" er bewust is weggelaten. Zeker weten doe ik dat ook niet. Maar als moderator, zal ik voor u e.a. navragen bij Magix Duitsland. Wanneer ik daar het antwoord op heb gekregen, laat ik het u weten. Tot die tijd zou u zelf naar alternatieve moeten zoeken. Zelf adviseer ik u om gebruikt te maken van Effecten / Camera-/zoombeweging. Persoonlijk maak ik veel gebruik van Key-frames en werkt uitstekend.

Succes

Rob (Forum Moderator)  

Diverse keren gewijzigd i.v.m. correcties en toevoegingen

Laatst gewijzigd door Bol op 24.08.2021, 23:48, in totaal 2 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

mi-bo schreef op 25.08.2021 om 10:28 uur

@karin-h

Beste Karin,

gezien in MVDL dit al dubbel is, en geen toetsen functie heeft

MVPX13 de professionele versie van MVDL is , kan het best mogelijk zijn dat de Duitse gebruikers die veel cursussen bij wonen, tot de conclusie zijn gekomen waarom dubbel

dit staat omschreven in MVPX13

en daar luistert MAGIX Duitsland goed naar.

Demo's worden veel bezocht in Duitsland en wordt door Professionele studenten gegeven die alles weten op gebied van Foto & Film bewerken.

Het zal even wennen zijn voor U, maar werkt net zo gemakkelijk ( oefenen baart kunst) , ik zelf heb de functie waar Uw Topic over gaat nooit gebruikt, vandaar ook een niet goede reactie gegeven en weer door mij is verwijderd.

Sc6

Blijf gezond

M.vr.gr

Michael ( FM sinds 2008 )

Bol schreef op 25.08.2021 om 23:39 uur

@karin-h

Hallo Karin,

Vandaag heb ik een terugkoppeling gekregen vanuit Duitsland. Uw probleem wordt besproken met de programmeurs (ontwikkelaars) en als hij een antwoord hebt, zal hij mij de uitkomst meedelen.

Groet, Rob

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

karin-h schreef op 26.08.2021 om 07:46 uur

Goedemorgen Rob, dank voor je inzet vr gr Karin

JM-deBoer schreef op 01.09.2021 om 14:19 uur

Hallo Bol / Mi-Bo en Karin

Heb jullie discussie met belangstelling gevolgd omdat ik in de upgrade naar MVD 2022 tegen hetzelfde aanliep. Vond de manier van rechtsklikken op een onderdeel om daarna de beweging (in-uit zoomen, links rechts etc) in te voegen, erg handig en makkelijk. Maakte er veel gebruik van bij ingevoegde foto's in een film.
Ga de aangedragen oplossingen uitproberen en wacht met jullie af of de optie in nieuwe patches alsnog weer wordt toegevoegd.

Groet Joop de Boer

mi-bo schreef op 01.09.2021 om 15:15 uur

@JM-deBoer

Beste Joop.

Uw vraag als moderator nog eens bij de juiste afdeling onder aandacht gebracht.

Nu maar afwachten wat de reactie is, kan best zijn dat de optie die U gebruikte volledig is komen te vervallen.

Sc6

Blijf gezond

M.vr.gr

Michael

JM-deBoer schreef op 01.09.2021 om 15:19 uur

Als dat zo is is het niet anders en zullen we er mee moeten leren leven. 😜

karin-h schreef op 01.09.2021 om 20:01 uur

Hallo Rob en Michael en JM-de Boer, tja niet elke vernieuwing is een verbetering, als Magix een eenvoudig werkende toepassing laat vervallen, vind ik dat geen toenadering tot de kliënt, jammer, mag als gebruiker mijn mening hebben, vr groet karin

Bol schreef op 01.09.2021 om 23:00 uur

@karin-h

Hallo Karin,

Helaas, heb ik nog geen antwoorden gekregen van mijn contactpersoon bij Magix Duitsland. Daarom heb ik maar weer eens een mailtje gestuurd naar Magix met de vraag of er een antwoord is te geven of de optie beweging nog terugkomt. U zult met mij nog wat geduld moeten opbrengen.

Natuurlijk mag en kan iedereen een mening hebben, maar uw opmerking: "Zal er dus mee moeten leven, rare lui programmeurs, gebruiken zelf het program natuurlijk niet." vind ik nog steeds ver beneden alle pijl en hoor niet thuis op één forum.

U schrijft ook: "als Magix een eenvoudig werkende toepassing laat vervallen, vind ik dat geen toenadering tot de kliënt." U en ik weten nog steeds niet wat de beweegredenen van Magix is waarom ze de optie beweging hebben weggelaten.

Succes, Rob
Forum Moderator en Magix gebruiker vanaf 2005

Laatst gewijzigd door Bol op 01.09.2021, 23:30, in totaal 2 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

karin-h schreef op 02.09.2021 om 06:59 uur

Goedemorgen Rob, erg veel dank voor je moeite die je doet om via je contactpersoon antwoord te krijgen. Ik zal inderdaad geduldig de reden afwachten waarom deze toepassing is vervallen. En dan pas een mening hebben. Zeker zijn er veel alternatieven, maar als je "druk in the flow" van het maken even een beweging wilde hebben, dit ideaal was. tot horens, hoop op inlichtingen. Karin

Bol schreef op 02.09.2021 om 09:11 uur

@karin-h

Hallo Karin,

Bedankt👍 voor uw terugkoppeling. Zodra er antwoord is vanuit Magix Duitsland, zal ik het antwoord op het forum plaatsen.

Met vriendelijk groet, Rob
Forum Moderator en Magix gebruiker vanaf 2005

 

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

karin-h schreef op 11.09.2021 om 07:23 uur

Goedemorgen Rob en Michael, wou nog eens vragen hoe de zaken ervoor staan in Duitsland, al nieuws, hart groet Karin

Bol schreef op 11.09.2021 om 21:27 uur

@karin-h

Hallo Karin,

Als moderator heb ik helaas nog geen terugkoppeling gehad van Magix Duitsland. Er is ook nog geen update / patch uitgebracht voor Pro X13 en VDL2022.

Fijn weekend.

Met vriendelijk groet, Rob
Forum Moderator en Magix gebruiker vanaf 2005

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

karin-h schreef op 25.10.2021 om 20:35 uur

Beste Rob en Michaël, ik wacht nog steeds, is dit zo gebruikelijk? Ik blijf vriendelijk hoor, jullie doen je best, geen kwaad woord vr gr Karin

Bol schreef op 25.10.2021 om 23:03 uur

@karin-h

Hallo Karin,

Helaas, heb ik ook niets meer vernomen van mijn contactpersoon bij Magix Duitsland omtrent u probleem. Maar, hebt uzelf dit probleem ook al eens rechtstreeks aan Magix Support voorgelegd? Als u dat nog niet gedaan hebt, adviseer ik u dit alsnog toe doen, want u krijgt altijd een antwoord terug. Zelf heb ik deze in het algemeen gesteld aan mijn contactpersoon. Op dit forum proberen moderators en forumleden elkander te helpen met het zoeken naar een passende oplossing voor zijn of haar probleem.

Houdt er rekening mee, dat Magix Duitsland de optie "beweging" er bewust er uit hebt gehaald en niet meer terugzet. Zo neemt u contact op met de technische Support

Met vriendelijk groet,

Rob

Laatst gewijzigd door Bol op 25.10.2021, 23:05, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-