betreft Fotostory, MTS bestand geen geluid

marcat schreef op 06.09.2016 om 17:06 uur

Met mijn fototoestel een filmpje gemaakt, nu blijkt dit een MTS bestand te zijn.

Dit kan ik alleen downloaden als ik een gratis programma download, dit gedaan ( deze vraag wordt

bij elk filmje weer gevraagd ? )

De film speelt wel af maar er zit geen geluid meer bij, hoe krijg ik dit geluid weer hoorbaar

Fotostory 16 de luxe

Alvast bedankt

Cathy

Reacties

mi-bo schreef op 06.09.2016 om 17:19 uur

Hallo Cathy.

bij de fototoestel zal een dvd zitten, is deze op de Pc gezet, Als de foto's en filmpje naar de Pc worden gecopieerd wordt dit via een kabeltje gedaan toestel-Pc,

FotoStory de Luxe 2017 kan gewoon MTS bestanden laden

gr

Michael

Voormalige gebruiker schreef op 08.09.2016 om 10:41 uur

Hallo Cathy,

Wanneer je een MTS bestand op de tijdlijn van Fotostory 2016 zet, moet  ook het geluid hoorbaar zijn. Tenzij je deze bewust heb verwijderd.

Wat is het merk en type van uw fototoestel?

Groet,

Rob

Voormalige gebruiker schreef op 20.09.2016 om 16:32 uur

Hallo Cathy,

Via een PB bericht heb ik je gevraagd om mij een paar MTS bestanden via wetransfer toe te mailen. Ik heb drie MTS bestanden van je mogen ontvangen en zoals ik je al via je persoonlijk mail heb laten weten, spelen deze MTS bestanden zowel beeld als geluid bij mij op de tijdlijn goed af.

1. Als je een MTS bestand op de tijdlijn zet, zie je dan ook de audiolijn (zie voorbeeld)

2. Ook zou eens kunnen kijken bij de programma instelling of er uitvoerapparaat is geselecteerd.Druk op "Y" en je komt in het menu programma instelling

3. Heb je ook alle gratis programma's gedownload via hulp / gratis download

4. Heb je het programma geactualiseerd? Zo niet, ga dan naar: hulp / online actualiseren

5. Wat je ook zou kunnen proberen als al het voorgaande niet heeft geholpen, het programma naar de standaardwaarde terug te zetten. Ga naar: bestand / instellingen / programma-instelling terugz.....

Succes,

Rob