Betaling Paypal zonder creditcard

Arie-Pullen schreef op 11.01.2021 om 21:52 uur

Graag zou ik weten of ik met enkel Paypal, niet gekoppeld aan een creditcard, loops, intstumenten etc. kan kopen in de store?

Dit wordt vermeld bij support. Alleen als ik iets wil kopen met Paypal, worden creditcard gegevens gevraagd.

Ik gebruik Musicmaker performer edition 2020 64bit

Reacties

Bol schreef op 11.01.2021 om 21:58 uur

@Arie-Pullen

Hallo Arie,

Welkom op het forum voor en door Magix gebruikers.

Voor een antwoord op uw vraag zie: https://www.magix.info/nl/forum/betalen-in-store-zonder-creditkaart--1262752/

Succes, Rob

Gewijzigd i.v.m een verkeerde link

Laatst gewijzigd door Bol op 11.01.2021, 22:06, in totaal 2 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Arie-Pullen schreef op 11.01.2021 om 22:13 uur

Bedankt @Bol voor je reactie. Dit is niet helemaal het antwoord op mijn vraag. Ik heb dus een Paypal account (niet gelinkt aan een bankpas of creditcard). Als ik kies voor de optie Paypal, wordt nog steeds verzocht om een creditcard nr in te voeren. Ik kom niet verder en kan mijn aankoop niet voltooien. Is hier een oplossing voor?

Bol schreef op 11.01.2021 om 22:37 uur

@Arie-Pullen

Hallo Arie,

Vreemd, Magix schrijft zelf dit:

Bij het kiezen van de betaalwijze PayPal in de check-out wordt u na het klikken op Verder' automatisch naar uw PayPal-pagina doorgestuurd. Daar kunt u heel eenvoudig met uw e-mailadres en uw wachtwoord betalen. Het betreffende aankoopbedrag wordt direct van uw PayPal-rekening afgeschreven.

 

Zelf heb ik nog nooit met PayPal een betaling gedaan bij Magix.

Groet, Rob

Ps. Stuur een mailtje naar shop@magix.net

Laatst gewijzigd door Bol op 11.01.2021, 22:38, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-