Betalende upgrade voor Sound Forge Pro 15

Road-Worker schreef op 18.03.2021 om 13:07 uur

Hallo mensen,

Ik heb op 11/8/2020 Sound Forge Pro 14 aangekocht,en nu zie ik dat versie 15 beschikbaar is.

Ondersteund Magix dan geen 1 jaar gratis upgrade naar een nieuwe versie zoals de meeste andere softwarebedrijven ?

Aangezien ik SF 14 nog maar een dikke 8 maand geleden aangekocht heb,verwachtte ik niet dat ik al zou moeten betalen voor de upgrade naar SF15

 

Reacties

Bol schreef op 18.03.2021 om 13:37 uur

@Road-Worker

Hallo Road,

Welkom op het forum voor en door Magix gebruikers en staat geheel los van Magix Support.

Zie Updateservice: [klik hier].

Als u een goed en correct antwoord wilt hebben neem dan contact op met Magix Support. [klik hier].

Groet, Rob

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Bol schreef op 18.03.2021 om 14:58 uur

@Road-Worker

Hallo Road.

Als moderator is het mij bekend, dat Sound Forge Pro 14 een standalone programma is en dat er op uw programma waarschijnlijk geen updategarantie van toepassing zal zijn. Zie mijn afbeelding in mijn eerder gegeven antwoord. Daar staat uw programma helaas niet bij. Maar als moderator en als forumlid verwijs ik bij zo'n vraag een forumlid altijd door naar: Magix Support. Zij kunnen u daarop voor 100% een antwoord geven. Want dit forum is voor en door Magix gebruikers en staat geheel los van Magix Support.

Ik verneem wel van u, wat Magix Support uw antwoord.

Groet, Rob

Aanvulling op 18-03-2021 om 17:43 uur.

Ik verwacht, dat met het laatste antwoord uw vraag is beantwoord. Alleen vind ik het jammer, dat een eerder gegeven antwoord door een "Forum" moderator zonder vermelding verwijderd is. Nu wordt uw topic geheel uit zijn verband gerukt. Maar goed hier alsnog zijn eerder gegeven antwoord. Oordeel zelf

Laatst gewijzigd door Bol op 18.03.2021, 17:43, in totaal 2 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

mi-bo schreef op 18.03.2021 om 15:52 uur

@Road-Worker

Beste Road,

ga eens naar Help Check for Update,

dan is er een update van versie SF 14 naar versie SF 15

zie

dan dan staat versie 15 op de Pc

Sc6

M.vr.gr

Michael

 

2x Wijziging aangebracht ivm meer info

Bol schreef op 18.03.2021 om 19:38 uur

@Road-Worker

Hallo Road,

Voor zover ik het nu kan beoordelen, is volgens mij Sound Forge Pro 14 niet kosteloos te upgrade naar Sound Forge Pro 15. Als u gaat upgrade naar Sound Forge Pro (365) dagen, dan moet u zo te zien € 14,99 per maand gaan betalen. Voor de zekerheid adviseer ik u, dit even na te vragen bij Magix Duitsland. Stuur een mailtje naar: infoservice@magix.net

Zie:

Groet, Rob

Laatst gewijzigd door Bol op 18.03.2021, 19:59, in totaal 2 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Road-Worker schreef op 18.03.2021 om 23:27 uur

Allebei bedankt om te antwoorden !

Ik ga er nu van uit dat SF14 geen gratis upgrade geeft naar SF15,zelfs indien de aankoop minder dan een jaar geleden is.

Op zich een spijtige zaak,aangezien gratis upgrades naar een nieuwe versie binnen een bepaalde termijn na aankoop nogal algemeen voorkomt.

In mijn geval is dat 8 maanden geleden,dus die appel is niet zó zuur,maar ik kan me voorstellen dat iemand die SF14 een week voor de officiële release van SF15 ,zich de haren nu uit de kop trekt.....

PS : Mijn installatie geeft in het updatevenster ook geen upgrade naar SF15 365 weer,maar dat zou ik zowiezo al niet doen.