Reacties

Dawnley schreef op 30.07.2020 om 18:16 uur

Ik ben zo kwaad hierom, dat ik dit vandaag op social media ga melden! Vaker deden andere Magix programma's ook niet wat ze beloofden, vele bugs heb ik moeten doorprikken, nu is echt de maat vol voor mij! Dit is het laatste wat ik me door Magix laat flikken! Betalen voor een programma en daarna betaalde opgenomen sporen afpakken?

 

mi-bo schreef op 30.07.2020 om 18:49 uur

@Dawnley

Beste Dawnley.

Wat er verkeerd gaat bij U kan ik van hieruit U niet vertellen,

Als U MMM Free heeft dan kunt U niet meer dan 8 sporen gebruiken

Als U een betaalde versie heeft eerst aanmelden via en

dan MMM weer opstarten en U heeft meer sporen

Sc6

M.vr.gr

Michael

Bol schreef op 30.07.2020 om 19:02 uur

Hallo Dawnley,

Ik begrijp uw frustratie. Hebt u soms geüpdatet van MMM 2020 32bits naar MMM 2021 64 bits? Als dat zo ik, dan moet eerst uitloggen en daarna opnieuw inloggen. Kijk dan eens rechtsboven en download hier uw gekochte programma's

Succes,

Rob

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Bol schreef op 30.07.2020 om 19:09 uur

Hallo Dawnley,

Hier nog een een aanvulling op mijn eerder gegeven antwoord.

Doe ook eens het volgende:

  • ga naar Programma-instellingen en klik op Store opruimen...
  • Daarna Soundpools opnieuw inlezen

Succes,

Rob

Aanvulling: 30-07-2020 om 19:21uur

Ga naar: project instellingen en stelt hier het aantal sporen in.

U kunt / hoeft het programma maar eenmalig met het serienummer aan te melden. Sinds MMM 2017 moet u altijd inloggen met u emailadres en wachtwoord. Magix onthoud al uw serienummers en de aangekochte MMM producten in een Database.

Laatst gewijzigd door Bol op 30.07.2020, 19:29, in totaal 2 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Bol schreef op 30.07.2020 om 19:41 uur

Nog even dit.....dit forum is voor en door Magix Gebruikers en staat geheel los van Magix Support. U kunt / moet uw opmerking: " Schandalig! Waar zijn jullie mee bezig?!!!!" Rechtstreeks richten aan Magix Support. https://www.magix.info/nl/support/artikel/hoe-neem-ik-contact-op-met-de-technische-support--1513/

Groet,

Rob (moderator)

Laatst gewijzigd door Bol op 30.07.2020, 19:42, in totaal 2 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Dawnley schreef op 30.07.2020 om 20:22 uur

Beste Bol, ik had al de tips die u me gaf al uitgeprobeerd, maar het had geen zin. Ik begrijp dat dit forum niks heeft aan opmerkingen als "schandalig, en zo"....maar dit komt omdat mijn vertrouwen in Magix nu echt ten einde is. Ik vind het zonde dat ik tijd, geld en vertrouwen in dit programma heb gestoken. Nogmaals (sorry) schandalig! Ook heb ik mijn frustratie al inmiddels geuit op diverse social media. Al vanaf 2004 werk ik met video en muziekprogramma's van Magix en heb met vele bugs te maken gehad. Maar dat er nu gewoon eigen werk (sporen) weg is, opnieuw registreren pakt niet, maar wel advertenties per mail sturen, dat kunnen ze wel!

Dawnley schreef op 30.07.2020 om 20:31 uur

Nu, ineens, kan ik weer al mijn sporen openen.....ik ga ze nu, uit voorzorg, één voor één exporteren, want dit wil ik niet meer meemaken

 

Bol schreef op 30.07.2020 om 22:28 uur

Hallo Dawney,

U schrijft, dat u al vanaf 2004 met Magix programma's werkt. Ik mag aannemen, dat dit niet, in de afgelopen 16 jaar, alleen maar kommer en kwel is geweest? In elk programma zitten / komen bugs voor, maar die worden meestal door Magix Duitsland d.m.v. een update of een patch gerepareerd. U kunt en mag van mij aannemen, dat zowel Magix Support als de ontwikkelingsafdeling hun uiterste best doen om dit zo spoedig mogelijk te repareren. Uit ervaring weet ik, dat het steeds moeilijker wordt om een programma in één keer goed en foutloos te programmeren. Maar goed het is uw goed recht op uw frustratie te uiten, mits u het maar in het nette houdt.

Dat MMM 2021 weer werkt zoals het moet, daar heb ik ook geen verklaring voor. Misschien is er een storing geweest bij Magix Store, wie het weet mag het zeggen.

Ik wens u heel veel plezier met het maken van uw projecten.

Rob (moderator)

Laatst gewijzigd door Bol op 30.07.2020, 22:28, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-