Reacties

mi-bo schreef op 21.12.2021 om 15:20 uur

@Juffiec

Beste Juffiec.

Welkom op MAGIX Multimedia Forum

Ik heb net de Patch gedownload 43 MB

zie toen toen

en na oké geven en MVDL 2022 start gewoon op

Dit is de normale procedure.

Als dit bij U opstart, kunt U het zonder problemen weg klikken

Sc6

Blijf gezond, fijne feestdagen in vooruit zicht en een Covid-19( Omikron ) vrij 2022

M.vr.gr

Michael

Juffiec schreef op 21.12.2021 om 20:30 uur

Dank je wel, Michael. Dat laatste scherm is inderdaad wat ik telkens krijg bij het openen van het programma. Ik dacht dat ik daar nog dingen moest aanvinken. Maar dat hoeft dus niet, begrijp ik nu.

Top! Dan is het probleem opgelost.

 

Voor jou ook fijne en gezonde feestdagen gewenst en heel graag een Covid vrij nieuw jaar!

mi-bo schreef op 21.12.2021 om 21:08 uur

@Juffiec

Beste Juffiec.

Dank voor Uw Feedback.

Met de laatste Patch, zou het probleem zijn opgelost, dat als alles geïnstalleerd is deze optie niet meer naar voren zou komen.mits U zelf naar hulp gaat extra inhoud installeren, en dan ziet U dat alles is geinstalleerd.

Voor U ook de zelfde wens een Covid-19 (omikron) vrij 2022.

Veel montage plezier met het mooie MAGIX product MVDL 2022.

M.vr.gr

Michael

 

Bol schreef op 21.12.2021 om 23:19 uur

Hallo @Juffiec

Welkom op het forum door en voor Magix gebruikers. 
Op dit forum helpen forumleden elkander, maar het staat wel geheel los van Magix Support.

Als u last hebt van het terugkerende Installationmanager menu. Zie dan eens deze link: Terugkerende Installationmanager menu

Fijne feestdagen en een voorspoedig 2022
Met vriendelijke groet,
Rob

Laatst gewijzigd door Bol op 21.12.2021, 23:20, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-