bestanden online bekijken

Jose52 schreef op 07.08.2020 om 09:42 uur

Goedemorgen, ik heb mijn website over gedaan naar een andere beheerder, maar nu wil ik voordat ik hem overdraag even kijken wat er eventueel online tussen staat wat niet relevant is. Als ik hem exporteer dan plaatst hij n.m. alle bestanden online. Ik heb geen idee meer hoe ik nu bij de bestanden online kon komen. Kan iemand mij misschien even op weg helpen.

Bedankt, José

Reacties

mi-bo schreef op 07.08.2020 om 10:02 uur

@Jose52

Beste José

Ga naar magix ftp

Hier inloggen en staan al Uw gepubliceerde pagina's

M.vr.gr

Michael

Forum Moderator

Jose52 schreef op 07.08.2020 om 10:18 uur

Beste Michael

Bedankt voor je antwoord. Ik ga er vanavond even mee aan de slag en mocht het niet lukken dan hoor reageer ik nog wel. Maar zo zou het toch moeten gaan. Bedankt, José

mi-bo schreef op 07.08.2020 om 10:30 uur

@Jose52

Beste José.

Dank voor Uw feedback.

We zien wel een reactie van U op het Forum of het wel of niet is gelukt.

M.vr. gr

Michael

Jose52 schreef op 07.08.2020 om 21:54 uur

Beste Michael ik kom er toch niet uit zo. Ik heb nu ingelogd bij Magix online wereld, maar dan staat er dat de map leeg is.
Als ik de officiele website exporteer en bij webspace verkennen kijk, dan zie ik nu alles staan wat er nu ook online op staat. Betekent dat de pagina's die ik in het verleden verwijderd heb, ook niet meer online zijn blijven staan.

Maar ik wilde graag weten of er nog oude pagina's online zouden staan die niet meer doorgelinkt zijn.

Hopelijk begrijp je me nog.

mi-bo schreef op 07.08.2020 om 23:07 uur

@Jose52

Beste José,

Dank voor Uw Feedback.

Sorry voor de late reactie even Voetballen gekeken.

Een foutje van mijn kant het moet zijn

https://webftp.magix-online.com/

Hier inloggen, en U kunt alle Pagina's van al Uw Website bekijken en evt verwijderen

Sc6

Met vriendelijke groet,

Michael

mi-bo schreef op 07.08.2020 om 23:17 uur

@Jose52

Beste José

Als U de website heeft geopend ziet U dat de map leeg is

maar niet naast de envelop links kunt U op een driehoekje klikken

en dan worden alle website's zichtbaar

Sc6

Met vriendelijke groet,

Michael

Jose52 schreef op 08.08.2020 om 08:49 uur

Goedemorgen Michael, ik zie dan echter alleen die test site’s die ik een keer uitgeprobeerd heb om te kijken of het goed werkt.
maar van mijn andere officiële sites zie ik niets staan.
Ik zal misschien niet ineens reageren als u antwoord want we zijn met vrienden op vakantie en als het te doen is gaan we in de bossen fietsen.

mi-bo schreef op 08.08.2020 om 09:12 uur

@Jose52​​​​​

Beste José.

Dit is correct wat U ziet via MAGIXweb. FTP.

Maar zoals U al eerder heeft omschreven dat wat U veranderd had op de bewuste site niet meer te vinden was.

Dit kunt U toch ook zelf controleren via "oogje" op de taakbalk in MWD ,zoals het daar staat is ook te zien op de Website.

Geniet lekker van de rust in de bossen met Uw dierbare en vrienden en blijf gezond.

Met vriendelijke groet,

Michael

Jose52 schreef op 08.08.2020 om 16:52 uur

Michael bedankt weer voor je reactie. Dan weet ik in ieder geval dat er verder niets meer opstaat. Fijn weekend.
Mvgr. José