Reacties

mi-bo schreef op 20.10.2021 om 09:22 uur

@ren-v1544

Beste Ren..

Welkom op MAGIX Multimedia Forum.

Als dit een upgrade versie is(vanavond 2021 naar 2022) wordt met installeren van MVDL 2022, wordt alles mee geinstalleerd(extra inhoud).

Heeft U na opnieuw te hebben gedownload ook weer via help online actualiseren gedaan(de updateservice is toch niet verlopen)

Mist U dit nog,ga naar bestand,instellingen ,instellingen terug zetten naar standaard waarde, dan zal het wel mogelijk zijn .

Sc6

Blijf gezond

M.vr.gr

Michael

ren-v1544 schreef op 20.10.2021 om 09:32 uur

@ren-v1544

Beste Ren..

Welkom op MAGIX Multimedia Forum.

Als dit een upgrade versie is(vanavond 2021 naar 2022) wordt met installeren van MVDL 2022, wordt alles mee geinstalleerd(extra inhoud).

Heeft U na opnieuw te hebben gedownload ook weer via help online actualiseren gedaan(de updateservice is toch niet verlopen)

Mist U dit nog,ga naar bestand,instellingen ,instellingen terug zetten naar standaard waarde, dan zal het wel mogelijk zijn .

Sc6

Blijf gezond

M.vr.gr

Michael

Whoo, super snel antwoord. Ik ga direct aan de slag. Thanks.

ren-v1544 schreef op 20.10.2021 om 09:41 uur

Geen verschil. Als ik onder Help - Extra installeren doe - krijg ik een pop-up venster met 'Bestanden selecteren. Hier zou ik diverse onderdelen moeten kunnen aanvinken maar die reageert niet. Voorheen wel! Loopt hier dus blijkbaar vast. Kan nu geen bijvoorbeeld - Overgangseffecten / Filmsjablonen etc installeren.

 

MvG

René

mi-bo schreef op 20.10.2021 om 09:56 uur

@ren-v1544

Beste Ren.

Dank voor Uw Feedback.

Heeft U dan ook, via bestand,instellingen, instellingen terug zetten naar standaard waarde gedaan,want dat schrijft U niet.

Sc6

M.vr.gr

Michael

Bol schreef op 20.10.2021 om 11:02 uur

Hallo @ren-v1544,

Wat is uw besturingsprogramma. Is dit Windows 10 | 8.1 | 8.0 ?

Met vriendelijke groet, Rob

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

ren-v1544 schreef op 20.10.2021 om 11:21 uur

Ja, ik heb standaard waarden gedaan. Ik het Windows 10 en supersnelle en voldoende geheugen. Heeft altijd gewoon gewerkt maar ineens troubels. Dus gisteren maar naar 2022 geüpdatet en nu dus nog meer niet werkend. Ik wil best nogmaals alles verwijderen en weer downloaden maar het enige wat niet reageert is het installeren van de lijst bestanden.Kan ik ergens een screen-shot kwijt?

Wat wel raar is is dat linksboven aangegeven wordt - Video deluxe Premium 2021 maar heb echt 2022

 

MvG

René

Beverwijk

Bol schreef op 20.10.2021 om 11:47 uur

@ren-v1544

Hallo René,

Ga naar: hulp / over Magix Video Deluxe (sneltoetsen Alt+Shift+F1). Hier kunt u zien wat de versie is van uw VDL 2022.

Dit is de laatste versie is: 21.0.1.92.

Groet, Rob

Laatst gewijzigd door Bol op 20.10.2021, 11:49, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Bol schreef op 20.10.2021 om 13:24 uur

@ren-v1544

Hallo René.

Mocht het nog niet lukken, dan adviseer ik u om Video Deluxe te verwijderen en opnieuw te installeren. Dit doet u zo: Video deluxe opnieuw installeren

Succes, Rob

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

ren-v1544 schreef op 20.10.2021 om 13:27 uur

Dat is en hanige link - thanks. Ik ga ermee aan de slag. Alles klopt, juiste versie maar toch maar opnieuw.

 

Groet,

René

ren-v1544 schreef op 20.10.2021 om 16:59 uur

Opnieuw geïnstalleerd, alles eerst helemaal verwijderd en nu, alles werkt. Superrrr

Bol schreef op 20.10.2021 om 21:32 uur

@ren-v1544

Hallo René,

Het doet mij deugd om te vernemen, dat alles weer werkt.

Succes met het samenstellen van uw filmprojecten.

Met vriendelijke groet, Rob

 

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-