bestand laden in video de Luxe loopt vast

jangoes schreef op 17.06.2022 om 15:37 uur

Bij het inladen van bestanden loopt hij vast, en moet de bestanden een voor een naar de tijdbalk slepen want bij een paar honderd bestanden niet echt handig is, iemand een idee. Is sinds een paar weken

Reacties

mi-bo schreef op 17.06.2022 om 17:37 uur

@jangoes

Beste Jan.

Wat zijn dit voor bestanden.

Allemaal de zelfde bestanden, of verschillende door elkaar heen(verschillende extensies).

Dan schrijft U over een paar honderd bestanden, is het editten dan nog overzichtelijk

Vriendelijke groet

Michael

jangoes schreef op 17.06.2022 om 17:42 uur

zowel Mp4 als MTS bestanden. Go-pro gebruik ik al jaren en nooit problemen mee gehad., Go pro maakt Mp4 bestanden. Als ik een dag op stap ben gemaakt heb ik wel eens 100 of meer korte stukjes gefilmd. Maar ook bij mindere bestanden loopt hij vast. Vanmiddag iets van 30 bestanden, bij 83% muurvast moet ik via bestandsbeheer het programma beëindigen en kan ik weer opnieuw beginnen

 

mi-bo schreef op 17.06.2022 om 17:47 uur

@jangoes

Beste Jan.

Dank voor Uw Feedback.

Al via bestand, instellingen, instellingen terug zetten naar standaard waarde gedaan.

Misschien heeft U perongeluk instellingen veranderd.

Ook gekeken of er nog een update is voir grafische (video)kaart

Vriendelijke groet

Michael

jangoes schreef op 17.06.2022 om 17:49 uur

o update zou niet weten hoe of wat, ik zal hem terug zetten naar de beginwaarden

jangoes schreef op 17.06.2022 om 18:05 uur

ik heb hem terug gezet en paar films opnieuw gedownload en zo te zien werkt het, morgen ga ik weer op pad e zal ik nieuwe bestanden downloaden dan weten we het zeker, bedankt tot zover, groet Jan

mi-bo schreef op 17.06.2022 om 18:07 uur

@jangoes

Beste Jan.

Dank voor Uw Feedback, positief bericht.

Veel film en montage plezier met het mooie MAGIX product MVDL.

Vriendelijke groet

Michael

Bol schreef op 17.06.2022 om 18:09 uur

@jangoes

Hallo Jan,

U heb op 29-05-2022 ook al een gelijksoortige vraag gesteld. Zie: https://www.magix.info/nl/forum/loopt-vast-bij-importeren--1300450/

Als ik het goed begrijp, zijn uw problemen (nog) niet echt opgelost. Mijn vraag aan u is nu, als u bv. 10 filmfragmenten te gelijk op de tijdlijn van VDL zet, loopt het programma dan ook vast? 100 filmfragmentbestanden in een keer op de tijdlijn zetten is wel erg veel.

Met vriendelijke groet,

Rob

Laatst gewijzigd door Bol op 17.06.2022, 18:13, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

jangoes schreef op 17.06.2022 om 18:31 uur

klopt alleen heb ik toen geen antwoorden via de mail gekregen, zie nu pas de antwoorden. Kon mijn vraag toen niet terug vinden, dus dacht iets niet goed gegaan, dus vandaar mijn herhaling. Maakt niet uit of ik 10 of 30, 50 of 100 bestanden downloaden hij liep elke keer vast behalve als ik ze stuk voor stuk downloaden. Nu terug gezet naar beginwaarden en kijken of het nu werkt.

Bol schreef op 17.06.2022 om 19:12 uur

@jangoes

Hallo Jan,

Bedankt👍voor uw terug koppeling. Als uw probleem zich blijft voordoen, dan zou u kunnen overwegen om VDL 2022 grondig te verwijderen en opnieuw te installeren.

groet, Rob

Laatst gewijzigd door Bol op 17.06.2022, 19:13, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

mi-bo schreef op 17.06.2022 om 21:24 uur

@jangoes

Beste Jan,

heeft U pas een update van Windows gehad, misschien kan daar ook het probleem in zitten.(wordt vaak het een en ander ontregeld)

Vriendelijke groet

Michael

jangoes schreef op 18.06.2022 om 07:10 uur

windows heeft regelmatig updates en dan heeft Magix problemen

mi-bo schreef op 18.06.2022 om 07:26 uur

@jangoes

Beste Jan.

Dit heb ik al vaker gelezen, dat na een update van Windows bepaalde instellingen bij MVDL dan niet meer zo staan zoals het was.

Fijne mooie dag vandaag, en we vernemen wel van U na thuiskomst hoe het verder gaat met de montage.

En anders een mailtje sturen naar infoservice@magix.net met de vraag, "hoe komt het als er een update is van Windows dat U problemen heeft".

Misschien hebben zij een oplossing.

Vriendelijke groet

Michael

jangoes schreef op 18.06.2022 om 08:51 uur

helaas hij loopt nog steeds vast

mi-bo schreef op 18.06.2022 om 09:39 uur

@jangoes

Beste Jan,

Laatste bericht, u wilde uitkijken naar nieuwe Pc, maar reactie was te duur.

Is dit nog steeds zo,

misschien een oplossing, als U een iets lagere instelling neemt bv ipv 1920x1080 dan 1440 x 1080 , dat het dan wel soepel verloopt, dit is een voorstel.

Vriendelijke groet

Michael

jangoes schreef op 18.06.2022 om 09:48 uur

Hallo Michael, een nieuwe pc was volgens jullie niet nodig mijn huidige pc voldoet aan de eisen lagere instelling? Geen idee, hij heeft het jaren zo gedaan en ineens niet meer, en dan zou ik mijn instellingen moeten veranderen? Maar zal kijken hoe dat moet

Bol schreef op 18.06.2022 om 09:50 uur

@jangoes

Goedemorgen Jan,

Dat had ik min of meer al verwacht. Dat bij u Video Deluxe 2022 (nog) steeds vastloopt, zou er op kunnen duiden, dat u niet de laatste Microsoft Visual C++ 2015-2022 op uw PC is geïnstalleerd. Mijn advies is, download en installeer de laatste versie Microsoft Visual C++ 2015-2022. U kunt deze hiervandaan downloaden: Visual Studio 2015, 2017, 2019, and 2022

 

Bij het installeren van de nieuwere versie, wordt de oude versie overschreven. U kunt alle andere Microsoft Visual C++ versies gewoon op uw PC laten staan, omdat oudere programma's deze versies kunnen gebruiken.

Met vriendelijke groet,

Rob

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

jangoes schreef op 18.06.2022 om 10:05 uur

heb hem geupdate had niet gekeken of hij er wel of niet stond, ben niet zo handig met pc. We gaan het afwachten

jangoes schreef op 18.06.2022 om 16:24 uur

net 165 bestanden van gopro gedownload en ging in een keer goed😇

mi-bo schreef op 18.06.2022 om 16:35 uur

@jangoes

Beste Jan,

nu maar hopen dat geschreven link van MAGIX Support

https://www.magix.info/nl/support/artikel/vermiste-bestandswaarschuwing-msvcrxxx-dll-mfcxxx-dll-of-dsp-dll--8/

De juiste oplossing is/was voor U.

Veel plezier met Uw mooie hobby, drone opnamen maken en bewerken.

Vriendelijke groet

Michael

jangoes schreef op 18.06.2022 om 16:39 uur

gedaan👍

Bol schreef op 18.06.2022 om 16:43 uur

@jangoes

Hallo Jan,

Bedankt👍 voor uw terugkoppeling.

Het doet mij deugd om te lezen, nadat u de laatste Microsoft Visual C++ 2015-2022 versie geïnstalleerd hebt uw probleem is opgelost.

Met vriendelijke groet,

Rob

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

jangoes schreef op 19.06.2022 om 16:47 uur

net 206 bestanden in een keer gedownload zonder vast gelopen te zijn, jipee en nog veel sneller ook