Bestand exporteren

dubianthus schreef op 22.02.2023 om 20:32 uur

Hi,

Ik heb eindelijk weer eens een slideshow gemaakt en wil dit nu exporteren naar een MPEG-video zodat ik het via de TV kan afspelen.

Tijdens de mixdown blijft het programma hangen op 22% en stopt er vervolgens mee.

Ik werk met Windows 10 en word hier niet vrolijk va, heeft iemand een idee waar ik het probleem zou kunnen verhelpen?

Groetjes Hetty

Reacties

mi-bo schreef op 22.02.2023 om 21:09 uur

@dubianthus

Hoi Hetty,

Maak er een mp4 bestand van ipv mpeg video, zet dit op een usb stick, en kan dan op de Tv worden afgespeeld.

Gr

Michael

dubianthus schreef op 22.02.2023 om 21:17 uur

Hi Michael!

Dank je wel voor je reactie.

Ik ga het morgen proberen.

Wordt met mp4 ook alle effecten en fun meegenomen?

Groetjes Hetty

mi-bo schreef op 22.02.2023 om 21:25 uur

@dubianthus

Hoi Hetty.

Uiteraard, wat op de tijdlijn staat, wordt naar de usb-stick geëxporteerd..

Gr

Michael

dubianthus schreef op 22.02.2023 om 21:27 uur

Top!

Ik ga het morgen zo doen en je hoort van me of het gelukt is.

Fijne avond en bedankt!! 😉

Bol schreef op 22.02.2023 om 23:08 uur

@dubianthus

Hallo Hetty,

....Tijdens de mix down blijft het programma hangen op 22% en stopt er vervolgens mee.....

Dit zou kunnen betekenen, dat er een fout in uw MPH projectbestand zit. Hiervandaan kan ik u niet vertellen waar de fout zit in uw MPH projectbestand.

Met vriendelijke groet,

Rob (forum moderator)

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

mi-bo schreef op 23.02.2023 om 08:20 uur

@dubianthus

Hoi Hetty.

Terug komend op eerder gegeven antwoord, dit ging over usb-stick , is deze wel geformateerd naar NTFS (te zien via start, usb stick opzoeken eigenschappen dan zal er Fat 32 staan of NTFS), dat kan ook het probleem zijn dat de mixdown niet verder gaat ,als het tegen de beperking van FAT 32 komt .

Gr

Michael

2x Wijziging aangebracht i.v.m beter info