Bestaat movie edit touch nog?

Bart-Kooi schreef op 09.04.2022 om 08:04 uur

Ik heb een nieuwe mobiele android telefoon en wil mijn zo geliefde movie edit touch app weer instaleren, maar ik kan hem niet vinden in de play store. Op de website van magix vind ik hier helaas geen info over (het lijkt wel of het nooit bestaan heeft). Wie o wie kan me vertalen wat er aan de hand is en weet een oplossing.

Reacties

mi-bo schreef op 09.04.2022 om 08:49 uur

@Bart-Kooi

Welkom Bart als MAGIX gebruiker op het MAGIX gebruikers Forum.

Er is een tijdje geleden een mail van MAGIX geweest dat het product niet meer wordt ondersteund als ik mij niet vergis,gebruikers die het op de telefoon/mobiel hadden konden het blijven gebruiken .

Vriendelijke groet

Michael ( FM)

mi-bo schreef op 09.04.2022 om 10:00 uur

@Bart-Kooi

Beste Bart.

 

Een aanvulling op gegeven antwoord,

Misschien heeft U nog ergens een cd/dvd van een oudere versie (van voor 2016)van MAGIX VideoDeluxe , daar staat namelijk als extra Movie Edit Touch en kunt U dat op de Mobiel zetten.

Sc6

Vriendelijke groet

Michael

Bol schreef op 09.04.2022 om 11:20 uur

@Bart-Kooi

Hallo Bart,

Welkom op het forum door en voor Magix gebruikers. 
Op dit forum helpen forumleden elkander, maar het staat wel geheel los van Magix Support.

Movie Edit Touch wordt niet meer ondersteund door Magix Duitsland en is verwijderd uit Google Play Store / Microsoft Store. Ook is deze niet meer te downloaden vanaf de server bij Magix Duitsland.

U zult een alternatief voor Movie Edit Touch moeten zoeken.

Met vriendelijke groet,

Rob (FM)

Diverse keren gewijzigd i.v.m. correcties

Laatst gewijzigd door Bol op 09.04.2022, 11:51, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Bart-Kooi schreef op 21.05.2022 om 11:30 uur

Bol en mi-bo dank jullie wel voor de info. Excuus dat ik zo laat van me heb laten horen. Ik zal op zoek moeten naar een nieuwe heilige graal waar ik netzo snel en praktisch als met de Magix app een filmpjes in elkaar kan zetten. Ik vind het echt jammer dat ie niet meer bestaat. Ik had daar graag wat geld voor over gehad als ze dat bleven ondersteunen.

mi-bo schreef op 21.05.2022 om 11:41 uur

@Bart-Kooi

Beste Bart.

Dank voor Uw Feedback.

Magix Fastcut was ook z'n programma waar snel mee te monteren is, helaas niet meer via MAGIX Shop te koop.

Kijk eens naar deze link, hier wordt MAGIX Fastcut nog wel aangeboden

https://www.google.com/search?q=magix+fastcut&oq=magix+fastcut&aqs=chrome..69i57.10105j0j4&client=ms-android-samsung-gn-rev1&sourceid=chrome-mobile&ie=UTF-8#scso=_a7KIYuLbO4io9u8Po9Oq2Ag5:2475.71435546875

Sc6

Vriendelijke groet

Michael (FM)

Bol schreef op 21.05.2022 om 12:29 uur

@Bart-Kooi

Hallo Bart,

Bedankt👍voor uw terugkoppeling.

Fast Cut is niet verkrijgbaar als App in Google Play Store, die u zou kunnen instaleren op uw android telefoon, zoals de App Movie Edit Touch dat wel was. U zal even in de Google Play Store moet zoeken, naar een vergelijkbare App.  Succes met het zoeken naar voor u de juiste Film App.

Met vriendelijke groet,

Rob (forummoderator)

Laatst gewijzigd door Bol op 21.05.2022, 12:35, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-